تولید چرم گاوی

تولید چرم گاوی میلینگ اصل

چرم گاوی میلینگ چیست؟ از چرم گاوی میلینگ طبیعی و اصل برای تولید کدام محصولات استفاده می شود؟ این نوع چرم چه رنگ بندی هایی دارد؟
چرم گاوی میلینگ یکی از انواع چرمهای پرکاربرد به ویژه برای تهیه و ساخت کیف های مختلف زنانه و مردانه است که این روزها با تنوع و رنگ بندی بسیار زیبا و خوبی هم در ایران تولید می گردد و در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد تا بتوانند متناسب با سفارش های مشتریانشان یا خلاقیت خود طرح های شیک و جذابی را به بازار جهت خرید و فروش عرضه نمایند.
چرمهای میلینگ ضخامتی حدود 1-1.5 دارند که برای ساخت کیف های چرمی همچون دستی، کوله پشتی، پولی و … کاملا مناسب به نظر می رسد.
از سوی دیگر، در حال حاضر رنگ بندی متنوعی از این چرمها قابلیت تولید دارند که همین موضوع به مشتریان (به ویژه در سفارش و حجم های بالا) امکان انتخاب رنگ را می دهد و می توانند هر آنچه که مدنظر دارند را سفارش داده و خریداری کنند.
یکی دیگر از موارد قابل ذکر اینست که از آنجا که عرضه این چرمهای طبیعی و اصل که در داخل ایران تولید شده اند به طور مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد، بنابراین مشتریان می توانند بابت اصل بودن، درجه کیفیت و نیز قیمت خرید آنها اطمینان به دست آورند و به سهولت خریدشان را انجام دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *