پوست چرم مار

قیمت انواع چرم پوست ماری

انواع چرم پوست ماری کدامند؟ این چرمهایی که با طرح پوست ماری در بازار یافت می شوند طبیعی و اصل هستند یا غیراصل؟ قیمت انواع این چرمها به چه صورت تعیین می گردد؟
یکی از چرمهای خاص و لاکچری امروزه در بازار، پوست چرم مار است که طرفداران خاص خود را پیدا کرده و جایگاه نسبتا خوبی را داراست.
از متداول ترین سوالاتی که دوست داران پوست مار از فروشندگان این چرمها می پرسند اینست که این چرمهایی که ارائه می شوند طبیعی و واقعی هستند یا خیر.
برای پاسخ به این سوال اجازه دهید به صورت کامل به این مسئله اشاره داشته باشیم؛ چرم های مار در حال حاضر امروزه به چندین صورت به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند که البته متناسب با نوع آنها و نیز کیفیتشان، قیمت ها متفاوت می شود.

  • پوست چرم مار طبیعی و اصل

این نوع پوست چرمی وارداتی بوده و برای تهیه محصولات لاکچری معمولا مورد استفاده قرار می گیرد (همچون کیف پول، کیف و کفش مجلسی، گارد موبایل و…) این نوع از پوست مار قیمت نسبتا بالاتری دارد و البته شایان ذکر است که میزان عرضه و تقاضا نیز بر روی قیمت آن تأثیرگذار می باشد.

یکی از انواع پرطرفدار چرمهای گاوی طرحدار، نوع پوست ماری آنست که در داخل کارخانه و با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته بر روی چرم گاوی نقش پوست مار زده می شود و چون حالت حک دارد، با گذشت زمان طرح آن پاک نخواهد شد و از بین نمی رود.

  • نقش پوست ماری بر روی چرم مصنوعی

علاوه بر چرمهای طبیعی، همچون گاوی، که امکان زدن نقش پوست ماری بر روی آنها وجود دارد، امروزه بر روی چرمهای مصنوعی نیز طرح پوست چرم مار زده می شود که این مدل قیمت شان نسبت به دیگر انواع آن ارزان تر بوده و قیمت پایینتری دارد.

2 پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      با سلام
      لطفا با واحد پشتیبانی ارتباط بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. (09132235694)
      با تشکر

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *