قیمت فرش پوست و چرم

قیمت فرش پوست و چرم طبیعی

فرش پوست و چرم طبیعی و درجه یک از بهترین و زیباترین انواع محصولات چرمی هستند که این روزها با استقبال خوبی از سوی مشتریان روبرو شده اند؛ قیمت طرحهای مختلفف این محصول با توجه به عوامل گوناگونی معین می شود که در ادامه این نوشتار بدان خواهیم پرداخت.
این فرشها معمولا با تکه های مختلف چرمهای طبیعی گاوی تولید می شوند که در سبکهای متنوع اسپرت و رسمی به بازار جهت خرید و فروش ارائه می گردند.
از قابلیت های خوب و البته مهم این محصول اینست که امکان سفارش براساس سلایق مشتریان وجود دارد و به این ترتیب خریداران می توانند هرآنچه را می پسندند سفارش داده و خریداری کنند.
حتی جالبتر آنکه، به تازگی انواعی از چرم فرش ها تولید شده اند که به صورت ترکیبی از چرم و فرش هستند؛ که ضمن خاص تر شدن آنها، جذابیتی فوق العاده دارند.
شایان ذکر است که این چرمها را می توان در سایز مختلف کوچک یا بزرگ سفارش داد و لذا بابت این موضوع نیز خریداران دغدغه ای نخواهند داشت.
قیمت این فرش های چرم و پوست بستگی به نوع چرم به کار رفته و البته درجه کیفیت آنها دارد؛ اما خاطرنشان می شود که اینها تنها عوامل تعیین کننده نیستند!
میزان کاری که بر روی این فرشها صورت می گیرد، طرح انتخابی، و نیز سایز فرش هم مهم است و در قیمت کاملا مؤثر می باشد.
هم اکنون، برند چرم شروین قادر است انواع سفارشات مشتریان در خصوص فرش پوست و چرم طبیعی و اصل را پذیرا بوده و به صورت تک یا تعداد بالا با قیمتهای مناسب و مقرون به صرفه عرضه دارد، و خریداران در هرکدام از شهرهای ایران که باشند امکان خرید را خواهند داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *