قیمت فروش انواع چرم گاوی اشبالت

قیمت فروش انواع چرم گاوی اشبالت

به چه نوع چرم هایی اشبالت گفته می شود؟ نحوه خرید و فروش این چرمهای گاوی چگونه است؟ کدام عوامل در تعیین قیمت آنها دخیل اند؟ چرم گاوی اشبالت چه انواع و رنگهایی دارند؟
چرم های اشبالت جزء زیباترین انواع چرمهای گاوی محسوب می شوند که برای تولید محصولات متنوع چرمی به ویژه کیف و کفش به کار می روند؛ در واقع چرم اشبالت از لایه دوم چرم گاوی تولید می گردد، و حالت پرز مانند و نرمی دارد. از این رو، اندکی حساستر بوده و نیاز به نگهداری بیشتری، چه در هنگام تولید محصول و چه هنگام استفاده از آن، هست. این موضوع در مقابل آب بیشتر صدق می کند و اگر آب بر روی آن بریزد حالت ظاهری آن ممکن است تغییر کند.
در حال حاضر این چرمهای طبیعی در کارخانه های سطح ایران تولید می شود و امکان خرید و فروش آن در داخل ایران و حتی برای صادرات به دیگر کشورها از جمله کشورهای آسیایی، اروپایی و حوزه CIS، دارند.
اما یک سوال مهمی که توسط مشتریان مطرح می شود اینست که حال چه معیارهایی برای مشخص شدن قیمت این نوع چرمهای گاوی وجود دارد؟ در اینجا به یک سری نکات در این خصوص اشاره خواهیم کرد:

  • درجه کیفیت چرم
  • حجم سفارش خرید
  • دست اول بودن یا نبودن مرکز خرید
  • و…

اما موضوع شایان ذکر دیگر در مورد انواع چرمهای اشبالت است که در این رابطه می توان رنگ بندی و طرحبندی آنها را ذکر نمود. معمولا حدود ۳۰ الی ۴۰ رنگ برای چرم های گاوی اشبالت وجود دارد و البته در مورد سفارشات فروش با حجم بالا می توان متناسب با نظر مشتری رنگها را ارائه داد.

در حال حاضر چرم شروین عرضه کننده مستقیم انواع چرم گاوی اشبالت است و فروش این چرمها را به صورت عمده در سراسر کشور دارد؛ بنابراین مشتریان می توانند به راحتی و بدون دغدغه در هر شهری که باشند سفارش خرید خود را داشته باشند.

از سوی دیگر، از آنجا که فروش به صورت عمده و با حجم بالا و مستقیما از کارخانه انجام می گیرد، بنابراین قیمت فروش هر فوت چرم اشبالت درجه یک و مرغوب نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *