چرم گاوی کیفی

مرکز فروش عمده چرم گاوی کیفی

چرم گاوی کیفی چه ویژگی هایی میبایست دارا باشد؟ بهترین مرکز فروش عمده این چرمها کجاست؟ چرم های گاوی چه تنوعی به لحاظ طرح و رنگ دارند؟
چرم های گاوی یکی از پرکاربردترین و بهترین انواع چرمهای طبیعی محسوب می شوند که این روزها برای تولید محصولات بسیار متنوعی از جمله تولید کیف و کفش زنانه و مردانه، مبلمان، و … به کار می روند.
در اینجا قصد داریم به معرفی بیشتر نوع کیفی این چرمها بپردازیم و با مراکز خرید و فروش آن نیز آشنا شویم.
چرم های گاوی کیفی میبایست ضخامتی حدود ۱ تا ۱٫۵ میل داشته باشند و در واقع نه زیاد ضخیم و نه زیاد نازک باشند تا استحکام کافی برای ساخت محصول به وجود آید.
از سوی دیگر جالب است بدانید که برخلاف گذشته که تنها مدل های ساده با چند رنگ محدود تولید می شد؛ امروزه چرم های گاوی به صورت ساده و طرحدار (چاپ خورده با طرحهای پوست ماهی، کروکودیل و …) و نیز با تنوع رنگی بالا به بازار جهت خرید و فروش عرضه می گردند.
همین مسئله در افزایش حق انتخاب مشتریان تأثیر شایان توجهی گذاشته اشت.
مژده به فروشندگان فروشگاه های چرمی و نیز تولیدکنندگان محصولات چرم به ویژه نوع کیفی آن اینکه، در حال حاضر انواع چرم گاوی کیفی با درجه کیفیت و مرغوبیت بالا به طور عمده و با قیمت های مناسبی از طریق شرکت بازرگانی چرم شروین ارائه می گردد و از آنجا که فعالیت این شرکت به شهر خاصی محدود نمی شود، مشتریان در هر شهری که هستند امکان سفارش و خرید را خواهند داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *