چرم گاوی مبلی

قیمت پخش چرم گاوی مبلی

چرم گاوی مبلی چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ پخش عمده آن در کدام شهرهای کشور انجام می گیرد؟ عوامل تعیین کننده قیمت این نوع چرمها کدامند؟
در میان چرم های طبیعی، چرم گاوی برای تولید انواع مبلمان بسیار مناسب می باشد چرا که خصوصیات ویژه ای دارد که تقریبا می توان گفت در دیگر چرمهای اصل وجود ندارد.
چرم های گاوی مبلی ضخامت پایینی دارند و نازک به نظر می رسند؛ و همچنین از قابلیت کشسانی بالایی می بایست برخوردار باشند.
همین کشسانی و قدرت کشش بالا به تولیدکنندگان مبلمان و همینطور در زمان استفاده مصرف کنندگان موجب می شود استحکام و دوام بالاتری داشته باشد و به سادگی پاره نشود.
در حال حاضر چرم های گاوی مبلی در شهرهای مهم تولید چرم ایران همچون تهران، اصفهان، تبریز و مشهد تولید و به بازار جهت خرید و فروش مشتریان عرضه می گردند. یک سری رنگ ها برای مبلمان معمول تر است؛ همچون مشکی، زرشکی و … اما اگر حجم سفارش خرید بالا باشد، امکان تولید چرم مبلی با رنگهای خاص هم وجود دارد.
از عوامل تأثیرگذار در قیمت این چرمها، درجه کیفیت و مرغوبیت آنهاست. البته در نظر داشته باشید که اگر خرید شما به صورت عمده و با حجم بالا باشد هم مؤثر است و همینطور اگر از مراکز پخش عمده و در واقع عرضه مستقیم خرید انجام گیرد قطعا بر قیمت ها تا حد زیادی اثر می گذارد.
در حال حاضر پخش عمده و مستقیم چرم گاوی مبلی درجه یک در سراسر ایران از طریق شرکت بازرگانی چرم شروین انجام می پذیرد و مشتریان به راحتی می توانند سفارش محصول داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *