پوست چرم گوسفندی

عرضه پوست چرم گوسفندی اصل

پوست چرم گوسفندی اصل و طبیعی چه ویژگی هایی دارد؟ از پوست گوسفندی برای تولید کدام محصولات استفاده می شود؟ تنوع رنگ و طرح در این محصول چگونه است؟ عرضه پوست های گوسفندی در کدام مراکز انجام می گیرد؟
پوست چرم گوسفندی یکی از چرمهای اصل و طبیعی ست که ایران جزء تولیدکنندگان خوب آن در دنیا به شمار می رود؛ که پس از تولید در کارخانه های کشور علاوه بر فروش داخلی، حتی تقاضا برای صادرات آن به دیگر کشورها از جمله کشورهای روسیه، ترکیه، ارمنستان، و نیز کشورهای اروپایی وجود دارد.
مرغوب و باکیفیت بودن پوست چرم اصل ایرانی از مهمترین مزایایی ست که موجب شده دیگر کشورها هم برای ساخت محصولات خود ترغیب شوند از چرم گوسفندی ایران بهره بگیرند.
همچنین، لازم به ذکر است که پوست چرم گوسفندی برای تولید انواع پوشاک چرمی از قبیل دستکش، پالتو و کت، دامن و … مورد استفاده قرار می گیرد و لطافت و شرایط خوب آن باعث شده تا وقتی محصول آماده می شود جذابیت و زیبایی خاصی داشته باشد.
از سوی دیگر تنوع بالایی که امروزه در رنگ بندی این پوست های اصل وجود دارد، بر حق انتخاب مشتریان و نیز تولیدکنندگان محصولات چرمی افزوده و شرایط مناسبی را فراهم آورده است.
در حال حاضر، پوست چرم گوسفندی دباغی شده مرغوب و اصل ایرانی به صورت عمده و با قیمت های بسیار مناسبی در سراسر کشور و نیز برای سفارش های صادراتی عرضه می گردد و مشتریان می توانند به سهولت ثبت سفارش نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *