پوست چرم مار پیتون

عرضه عمده پوست چرم مار پیتون

پوست مار پیتون یکی از متفاوت ترین و در عین حال پرطرفدارترین انواع چرمهای خاص و لاکچری عرضه شده در بازار به شمار می رود؛ که این روزها برای تولید محصولات متنوعی از آنها بهره گرفته می شود. سطح زیبا و طرحدار این پوست موجب شده تا تولیدکنندگان به فکر تولید محصولاتی همچون کیف و کفش مجلسی، لوازم رومیزی لاکچری، دیوار پوش و … بیوفتند.
طرح روی پوست مار پیتون همانگونه که در تصویر می بینید، حالت انحنا و دانه ای جذابی دارد که آن را برای تولید اینگونه محصولات شیک و باکلاس مناسب می سازد.
یکی از مهمترین دغدغه های خریداران هنگام خرید پوست های چرم مار اینست که احیانا خشک نباشند یا اینکه فلس های آن کنده نشوند و پوسته پوسته نشوند. به همین جهت، استفاده از محلولی به نام محلول آرمیتاژ از سوی متخصصین حوزه چرم پیشنهاد می شود تا هم چرم براق شود و هم دوام آن افزایش یابد.
چرم پیتون در مقایسه با دیگر انواع پوست های مار ارزشمندتر و البته به همین دلیل گرانقیمت تر هم هست.البته در این مورد نیز نگرانی وجود ندارد، چرا که این پوست ها به صورت عمده و بدون واسطه عرضه می شوند، و قطعا قیمت های بسیار مناسب و بهینه تری نسبت به خرید از مراکزی که با واسطه به فروش می رسانند یا فروش به صورت جزئی ست، دارند.
و نکته ظریف اینکه از پوست چرم مار پیتون هم برای تولیدات دست دوز و هم دوخت صنعتی قابل استفاده است، بنابراین تولیدی ها و کارگاه های چرم دوزی می توانند درابتدای کار به صورت نمونه و تستی خرید داشته باشند و در صورت تأیید و رضایت، سفارش خرید به صورت عمده دهند.
در حال حاضر برند چرم شروین عرضه کننده مستقیم پوست چرم مار پیتون به طور عمده در سرتاسر کشور می باشد و امکان سفارش و ارسال بار برای تمامی نقاط ایران امکانپذیر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *