پوست چرم گاوی

انواع پوست چرم گاوی تزیینی

پوست چرم گاوی تزیینی امروزه با طرح های بسیار شیک و متنوعی تولید و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می شوند که به این ترتیب مشتریان با سلایق مختلف می توانند از میان انواع آن به راحتی هر آنچه را می پسندند انتخاب و خریداری کنند.
از سوی دیگر، فروشندگان فروشگاه های چرمی نیز می توانند انواع مختلف این پوست های زیبای تزیینی را خریداری کنند و به مشتریان خود به صورت تک عرضه نمایند.
یکی از معیارهایی که باعث شده پوست های تزیینی گاوی طرفداران زیادی داشته باشد اینست که این پوست های چرم سایزبندی دارند و از ابعاد کوچک (حدود ۱۵ فوت) تا ابعاد بزرگ که تقریبا به ۴۰ فوت می رسند تولید و به فروش می رسند؛ بنابراین قابلیت خرید در سایزهای مختلف وجود دارد.
یکی از شاخصه هایی که بر روی قیمت این پوست های زیبا تأثیر می گذارد، کیفیت و مرغوبیت آنهاست که درجه بندی A و B دارند، به علاوه، شکل ظاهر و نیز سایز آنها هم کاملا بر تعیین قیمت و هزینه نهایی مؤثرند.
در حال حاضر، انواع پوست چرم گاوی تزیینی با طرح های متنوع به صورت تک و عمده در تمامی شهرهای ایران به فروش می رسد و مشتریان می توانند هر مدلی را که می پسندند انتخاب نموده و خریداری نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *