صادرات چرم گاوی

صادرات چرم گاوی ایران به ارمنستان

چرم گاوی ایران برای تولید کدام محصولات مناسبتر است؟ میزان صادرات چرم ایران به ارمنستان چقدر می تواند باشد؟ در حال حاضر صادرات انواع چرمهای گاوی با چه شرایطی امکان پذیر می باشد؟
برای بررسی اینکه چرمهای گاوی برا تهیه و ساخت چه محصولاتی بهترند یک دسته بندی داشته باشیم؛ در این خصوص، بیشتر مبنا را ضخامت چرم در نظر می گیریم، به عنوان مثال چرم کمربندی ضخامت بالاتری نسبت به انواع کیفی و کفشی دارد. و از سوی دیگر، چرم لباسی با ضخامت پایینتری معمولا تولید می شود تا امکان انعطاف بالایی داشته باشد.
همچنین چرمهای مبلی گاوی هم می بایست ضخامت پایین و البته کشسانی بالایی را دارا باشند تا به هنگام ساخت و نیز استفاده از مبلمان، مشکلی به وجود نیاید.
از آنجا که چرم ایران یکی از بهترین و باکیفیت ترین انواع چرمهای دنیا محسوب می شود، هر ساله صادرات این محصول نیز در دستور کار قرار می گیرد، اما برای صادرات می بایست چرم فرآوری شده باشد و در واقع ارزش افزوده ای را دارا باشد.
چرم های کراست (چرم دباغی شده اما رنگ نشده) و چرم های فینیش (چرمهایی که تمامی مراحل دباغی از ابتدا تا انتها انجام گرفته و آماده تولید محصول است)، بهترین چرمهای صادراتی اند.
در حال حاضر امکان صادرات با حجم بالای چرم گاوی ایران  برای کشورهای همسایه و از جمله ارمنستان فراهم آمده و مشتریان می توانند به راحتی و بدون هیچ نگرانی محصول خود را سفارش داده و خریداری نمایند.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *