صادرات پوست چرم گاوی

صادرات پوست چرم گاوی به ترکیه

صادرات پوست چرم گاوی ایرانی چه شرایطی دارد؟ این پوستهای ایرانی چه ویژگی هایی دارند؟ برای صادرات به ترکیه کدام انواع پوست گاوی مناسبترند؟ صادرکنندگان و بازرگانان حوزه پوست و چرم می توانند در این خصوص فعالیت خوبی داشته باشند.
ایران یکی از برترین تولیدکنندگان انواع پوست های چرمی گاوی محسوب می شود که توانسته نظر مشتریان و علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند.
ترکیه یکی از مقاصد صادراتی چرم های طبیعی ایران به ویژه پوست و چرمهای گاوی به شمار می رود که روند آن رو به افزایش نیز هست.
از این رو، بازرگانان حوزه چرم می توانند با خرید از مراکز عرضه مستقیم و به صورت عمده، محصول مرغوب و باکیفیت و البته با قیمت مناسبی را خریداری نموده و به ترکیه صادر کنند.
لازم به ذکر است که چون خام فروشی از سوی کشور ایران ممنوع اعلام گردیده، بنابراین عوارض گمرکی بالایی دارد (حدود 25 تا 30 درصد) که صادرات را مقرون به صرفه نمی کند و بسیار گران تمام می شود. از این رو، اگر پوست های گاوی دارای ارزش افزوده ای باشند ( و در واقع مراحل کراست و یا فینیش باشند) عوارض گمرکی آن به حدود 0 تا 5 درصد کاهش پیدا می کند، که پیشنهاد خوبی ست و سود خوبی هم برای تجار و صادرکنندگان دارد.
در حال حاضر، شرکت بازرگانی چرم شروین به عنوان یکی از عرضه کنندگان اصلی و مستقیم انواع پوست و چرم گاوی در حال فعالیت است و در این راستا مشتریان و صادرکنندگان عزیز می توانند سفارشات خود را ارائه نموده و محصول را دریافت دارند.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *