چرم کراست گاوی

صادرات چرم کراست گاوی درجه یک

چرم کراست گاوی از جمله پرفروش ترین انواع محصولات چرمی ست که نه تنها در داخل ایران به فروش می رسد، بلکه مدلهای درجه یک و مرغوب آن برای صادرات به کشورهای مختلف از جمله ترکیه، روسیه، و نیز اروپایی عرضه می گردد.
اول از همه اجازه دهید تعریفی از چرم کراست داشته باشیم؛ چرم کراست در واقع چرم کاملا دباغی شده اما رنگ نشده است که امکان تولید با هر ضخامتی را دارد. و تنها مرحله آخر یعنی رنگ آمیزی آن باقی مانده و به مشتریان اجازه می دهد تا در صورتی که امکانات رنگ آمیزی چرم را داشته باشند، براساس سلیقه و خواست خود رنگش کنند.
چرم های کراست اکثرا با رنگ سفیدند و قابلیت رنگ پذیری کاملی دارند، هرچند بعضا با رنگ های مشکی یا زرد نیز ارائه می شوند.
اما یک نکته مهم اینکه درجه یک بودن یا نبودن این چرمها چگونه تشخیص داده می شود؟
توجه داشته باشید که اگر چرم کاملا بدون سوراخ باشد و دباغی سالم و بی نقصی داشته باشد، درجه یک و باکیفیت محسوب می شود، اما اگر هر بخشی از چرم، چه دباغی و چه سوراخ داشتن، دچار مشکل باشد، کیفیت آن کاهش یافته و به همان نسبت قیمتش نیز پایین می آید.
اما قطعا برای محصولاتی که برای صادرات ارائه می شوند، می بایست درجه یک و کاملا مرغوب باشند.
و مسئله قابل توجه دیگر اینست که برای تولید هر محصولی از جمله کیف، کفش، پوشاک و … میباید حتما ضخامت متناسب با آن محصول ارائه شود، پس هنگام خرید چه برای موارد داخلی و چه صادراتی این موضوع باید مدنظر قرار گیرد.
در حال حاضر امکان صادرات بهترین انواع چرم کراست گاوی با ضخامت های مختلف برای تمامی کشورها توسط چرم شروین فراهم می باشد، ضمن اینکه صادرات این محصول بدون عوارض گمرکی بوده و بنابراین صادرکنندگان عزیز نیز بابت این مسئله دغدغه و نگرانی نخواهند داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *