صادرات چرم گاوی

صادرات چرم گاوی اصل ایران

چرم گاوی اصل و طبیعی چه خصوصیاتی دارد؟ کدام ویژگی ها چرم را برای صادرات مناسب می سازد؟ شرایط صادرات برای چرمهای تولید ایران چیست؟
شاید بتوان به جرأت گفت که ایران از برترین کشورهای تولیدکننده چرم های طبیعی و اصل (مانند گاوی، بزی، گوسفندی، شترمرغ و …) در کل دنیا به شمار می رود.
چرم های گاوی با توجه به اینکه امکان تولید با ضخامت های مختلف را دارند و حتی می توان از آنها چرمهای دیگری همچون نبوک و اشبالت و … را ساخت بسیار مورد استفاده اند.
به دلیل کارایی زیاد این نوع چرم، پس از تولید چرم گاوی در ایران علاوه بر بهره گیری در داخل، با استقبال خوبی برای صادرات به کشورهای مختلفی همچون ترکیه، روسیه، اروپا و … روبرو شده اند.
نکته مهمی که وجود دارد در خصوص کیفیت و مرغوبیت چرمهای گاوی ست که آنها را برای صادرات مناسب می سازد؛ چرم اصل و درجه یک می باید به خوبی رنگ شده باشد و مشکلی از این لحاظ نداشته باشد، به علاوه اینکه به هیچ عنوان دارای سوراخ یا زدگی در برخی قسمت های پوست نداشته باشد.
چرم های طبیعی و اصل هرگاه کشیده شوند مجددا به حالت اولیه برمی گردند که به این حالت “کشسانی” گفته می شود؛ بنابراین داشتن خاصیت کشسانی بالا هم از شاخصه های چرم مرغوب به شمار می رود.
در حال حاضر امکان صادرات چرم گاوی (به صورت کراست و فینیش) تولید ایران به کشورهای مختلف فراهم می باشد و صادرکنندگان می توانند سفارش عمده خود را از طریق راه های ارتباطی با شرکت بازرگانی چرم شروین ارائه نموده و پس از ثبت سفارش به سهولت خرید نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *