چرم گاوی طرح دار

فروش مستقیم چرم گاوی طرح دار

چرم گاوی طرح دار جزء زیباترین انواع چرمهای طبیعی هستند که امروزه جایگاه خوبی را در بازار خرید و فروش چه داخلی و چه صادراتی پیدا کرده اند؛ و بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند حداقل برای یک بار هم که شده از چرمهای طرح دار برای تولید محصولاتشان بهره گیرند. چقدر با انواع چرم های طرحدار آشنایی دارید؟ برای افزایش اطلاعات بیشتر خود در این زمینه، با ما همراه باشید.
ابتدا اجازه دهید انواع و اقسام چرم های طرح دار را معرفی کنیم تا بهتر این موضوع درک شود.

انواع چرم گاوی طرح دار

  • یک سری از چرم های گاوی با نقاشی و طراحی طرح دار شده اند که بسیار زیبا و جذابند؛ البته توجه داشته باشید که به هیچ عنوان در معرض آب یا رطوبت قرار نگیرند، چرا که ممکن است به آنها آسیب برسد.
  • اما برخی دیگر از چرمهای گاوی با دستگاه و به صورت چاپ طرح دار شده اند که پرفروش ترین و پرطرفدارترین مدل چرم گاوی طرح دار هم محسوب می شوند؛ طرح های کروکدیل، پوست ماری و… از این دسته هستند که به دلیل چاپ شدن با دستگاه های ویژه در داخل کارخانه ها، با گذشت زمان نیز طرح آنها از بین نمی رود و کاملا بابت این موضوع تضمین دارند.
یادداشت

این چرم های گاوی رنگ بندی هم دارند که مشتریان به راحتی می توانند انتخاب و خرید داشته باشند؛ البته لازم به ذکر است که اگر سفارش خرید مشتریان به صورت عمده و بالای 500 فوت باشد، امکان تولید با رنگ دلخواه نیز وجود دارد؛که این نیز آفری برای مشتریان عمده و صادراتی محسوب می شود.

از دیگر مزایایی که می توان در اینجا بدان اشاره نمود اینست که شرکت چرم شروین با فروش مستقیم و حدف واسطه ها قیمت را تا حدود زیادی برای خریداران بهینه نموده و فروشندگان فروشگاه های چرمی و نیز تولیدکنندگان انواع محصولات چرم می توانند بدون مشکل در هر کجای کشور که باشند خرید خود را انجام دهند و نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *