چرم گاوی

فروش چرم گاوی شرانک

چرم گاوی شرانک چیست؟ برای تولید چه محصولاتی این نوع چرم استفاده می شود؟ شرایط و نحوه خرید و فروش این نوع چرمهای طبیعی چگونه است و از کدام مراکز قابل تهیه می باشد؟
چرمهای گاوی طبیعی و اصل انواع مختلفی دارند که یکی از مدلهای پرکاربرد آنها؛ نوع شرانک است. از چرم شرانک معمولا برای تولید کیف و کفش استفاده می شود که امروزه به لطف پیشرفت هایی که در عرصه چرم رخ داده، امکان تولید با رنگ های متنوع هم دارند و حتی اگر رنگهای خاص و غیرمتعارف هم بخواهید، کافی ست سفارش شما در حجم بالا (حداقل 500 فوت) باشد!
شایان ذکر است که در میان چرمهای گاوی، نوع شرانک جزء چرمهایی ست که برای صادرات هم کاملا مناسب است. چرا که میبایست حتما درجه یک و مرغوب باشند تا طرح شرانک بر روی آنها نقش ببندد. همین مسئله موجب می شود که صادرکنندگان و تاجران حوزه چرم به این محصول اهمیت ویژه ای می دهند.
از سوی دیگر، از آنجا که امکان فروش و عرضه مستقیم این نوع چرمهای گاوی هم در سطح کشور فراهم آمده، به تولیدکنندگان و فروشندگان فروشگاه های چرمی این امکان را می دهد که با قیمت های مناسبتری خرید خود را انجام دهند و محصول را در هرکدام از شهرهای ایران که بخواهند دریافت دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *