قیمت پوست چرم گاوی تزئینی

قیمت پوست چرم گاوی تزئینی

پوست چرم گاوی انواع مختلفی دارد که امروزه یکی از جذابترین آنها مدل تزئینی ست و در میان علاقه مندان به پوست و چرمهای طبیعی تا حدود زیادی جایگاه خوبی را از آن خود کرده اند. اما سوالی که برای بسیاری از مشتریان پیش می آید اینست که ایران تا چه حد توان تولید محصولات گاوی تزئینی و چرم فرش تزئینی را دارد؟ و همینطور اینکه قیمت آنها چطور و براساس چه معیارهایی تعیین می گردد؟
هرچند فرش های دستباف و یا ماشینی هنوز هم جایگاه خوبی در منازل خانواده ها و فروشگاه های فرش دارند، اما به تازگی چرم فرش ها هم تا حد زیادی توانسته اند طرح و نقش خانه ها را اسپرت تر و شاید بتوان گفت جذابتر کنند!
یکی از انواع همین چرم فرش ها که به صورت کاملا طبیعی ست، پوست چرم گاوی تزئینی می باشد. و از آنجا که چند کارخانه در داخل کشور قابلیت تولید پوست های مویی گاوی یا تزئینی را دارند، که از طریق شرکت های بازرگانی معتبر امکان عرضه مستقیم و بی واسطه آنها هم فراهم گردیده و کار مشتریان را تا حدود زیای آسانتر کرده است.
و اما در خصوص معیارهای تعیین قیمت پوست های تزئینی باید خاطرنشان کنیم که یک سری عوامل تأثیر کلیدی می گذارند، مانند:

  • میزان کیفیت و مرغوبیت چرم
  • حجم سفارش محصول توسط مشتری
  • دست اول بودن واحد عرضه کننده چرم

بنابراین اگر به این معیارها نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که هرچقدر خرید خود را از مراکز اصلی و دست اول تهیه کنیم و حجم سفارش عمده و بالا باشد، قیمتها متناسب تر می شود. هر چند که بالا رفتن کیفیت تا حدودی بر قیمت تأثیرگذار است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *