قیمت پوست چرم خام گوسفندی مرغوب

قیمت پوست چرم خام گوسفندی مرغوب

قیمت پوست چرم خام گوسفندی به چه عواملی بستگی دارد؟ کدام ویژگی ها به مرغوب بودن و همینطور باکیفیت ماندن این چرمها کمک می کند؟ خرید و فروش این چرم ها از کدام مراکز امکانپذیر است؟
پوست چرم خام گوسفندی در واقع پوستی ست که از حیوان داخل کشتارگاه جدا می شود. این پوست می بایست پیش از دباغی نمک زده شود و اصطلاحا “نمک سود” شود تا در فاصله زمانی جابجایی بین کشتارگاه و کارخانه دباغی چرم مشکلی برای آن پیش نیاید و فاسد نشود.

پوست چرم خام گوسفندی

عوامل تأثیرگذار در قیمت پوست چرم خام

برای تعیین قیمت هر کدام از چرمهای طبیعی و حتی پوست خام آنها یک سری عوامل و شاخصه هایی وجود دارد که در اینجا به تعدادی از آنها می پردازیم:

  • درجه کیفیت و مرغوب بودن پوست
  • کندن پوست به روش صنعتی یا سنتی
  • حجم پوست خام

این عوامل جزء مهمترین معیارهای تأثیرگذار در قیمت پوست خام هستند که برای تمامی انواع پوست خام و از جمله گوسفندی به آنها توجه می شود.

شرایط مرغوب و باکیفیت بودن پوست چرم

یکی از معیارهای مهم و کلیدی برای تعیین کیفیت و در واقع سورت بندی چرمها، سوراخ نبودن و کاملا سالم بودن آنست که بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

امروزه با توجه به پیشرفتی که در دستگاه های صنعتی در کشتارگاه ها به وجود آمده، این امکان فراهم شده که پوست بدون ذره ای آسیب و زدگی از حیوان جدا شود (روش صنعتی) و به این ترتیب هیچ ردی از چاقو خوردگی یا بریدگی در پوست خام مشاهده نمی شود. همین موضوع در افزایش کیفیت چرمی که قرار است از آن تولید شود نقش شایان توجهی را ایفا می کند.

پوست چرم خام گوسفندی

پوست چرم خام گوسفندی صنعتی امروزه یکی از انواع محصولات پرطرفدار و کلیدی برای کارخانه های تولید چرم به شمار می رود و می توانند محصولات متنوعی را با توجه به کیفیت بالای آن تهیه و عرضه نمایند.

لازم به ذکر است که شما اگر خرید پوست چرم خام گوسفندی خود را به طور مستقیم و بی واسطه انجام دهید، قطعا قیمت نهایی آنها بسیار مناسبتر و مقرون به صرفه خواهد بود. در همین راستا، شرکت های بازرگانی معتبر حوزه چرم که در حال فعالیت هستند می توانند به خوبی شما را راهنمایی نموده و حجم سفارش درخواستی شما را با قیمت و کیفیت مناسب در اختیارتان قرار دهند.

پوست چرم گوسفندی خام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *