پوست چرم گوسفندی

قیمت پوست چرم گوسفندی اصل

ایران جزء برترین تولیدکنندگان پوست چرم گوسفندی اصل و طبیعی محسوب می شود که امروزه به صورت عمده و با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه جهت خرید و فروش به بازار داخلی و صادراتی عرضه می گردد.
پوست و چرم گوسفندی این روزها برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند؛ چرم گوسفندی به دلیل چربی بالایی که دارد از نرمی و لطافت ویژه ای برخوردار است. و به این ترتیب برای تولید پوشاک و لباسهای چرمی به ویژه از نوع زنانه و بچه گانه (همچون پالتو، کت، دستکش و …) کاملا مناسب به نظر می رسد.
همچنین، انواع مویی پوستهای گوسفندی به عنوان تزیینی استفاده می شود و جذابیت و زیبایی خاص خود را داراست؛ ضمن اینکه به دلیل طبیعی و اصل بودنش دارای خواص درمانی نیز هست.
همانگونه که اشاره شد، ایران از تولیدکنندگان بزرگ این نوع چرمها شناخته می شود، به این سبب امکان فروش مستقیم و بدون واسطه آنها در داخل و خارج کشور کاملا فراهم است و به شرط دست اول بودن مرکز خرید و نیز سفارش عمده، قیمت مناسب و بهینه اند.
در حال حاضر شرکت چرم شروین بهترین و مرغوب ترین انواع پوست چرم گوسفندی اصل و طبیعی را با قیمت عرضه مستقیم در سراسر کشور و نیز فروش های صادراتی عرضه می دارد و مشتریان می توانند بدون دغدغه خرید خود را انجام دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *