قیمت چرم اصل روکش صندلی خودرو

قیمت چرم اصل روکش صندلی خودرو

به نظر شما بهترین نوع چرمها برای روکش صندلی خودرو کدامند؟ بسیاری از مشتریان، به ویژه تودوزی ها و یا افرادی که ماشین های لوکس و گرانقیمت خریداری می کنند، یک سری سوالات برایشان پیش می آید، از جمله اینکه چرمی که تهیه می کنند اصل باشد یا مصنوعی؟ قیمت نهایی آن چقدر می شود؟ و بسیاری سوالات از این قبیل؛ در اینجا می خواهیم به این پرسش ها پاسخ دهیم.
بهترین نوع چرم طبیعی و اصل برای روکش های صندلی خودرو، چرم های گاوی هستند که با ضخامت پایین و البته دارای کشسانی بالا باشند؛ تا میزان دوام محصول بالا رفته و نیز به راحتی هم قابل استفاده باشد.
چرم های گاوی اصل و درجه یک این ویژگی ها را برای تولید بهترین روکش های اتومبیل دارا هستند و اجازه می دهند تا شیک ترین و جذاب ترین روکش های صندلی را به صاحب خودرو ببخشد.
شاخص های مختلفی برای مشتریان در زمان خرید این مدل چرمها مطرح می شود، که کیفیت و مرغوبیت و نیز قیمت مهمترین آنها محسوب می شوند.
برای اینکه چرم مورد استفاده قرار گرفته برای صندلی دوام زیادی داشته باشد، بهتر است در وهله اول به کیفیت توجه شود. اگر چرم گاوی اصل و مرغوب برای تولید این محصول بهره گرفته شود، امکان تضمین چندین ساله محصول بدون آسیب دیدگی وجود دارد؛ اما به شرط رعایت نکات مهم نگهداری از چرم طبیعی که بسیار تأثیرگذار می باشد.
از سوی دیگر، قیمت این نوع چرمها بستگی زیادی به درجه کیفیت و البته حجم سفارش مشتریان دارد.
ناگفته نماند که خرید از مراکز معتبر و عرضه کنندگان مستقیم چرم و محصولات چرمی نیز از دیگر عوامل مهمی ست که بر روی قیمت ها مستقیما مؤثر است؛ چرا که با حذف واسطه ها قیمت چرم اصل با این طرحها تا حد بسیار زیادی بهبود می یابد و بهینه می گردد.
این نوع چرم های اصل امروزه به صورت عمده و با تنوع رنگی در سرتاسر شهرهای ایران و نیز برای صادرات به دیگر کشورها ارائه می شود و مشتریان به سهولت امکان سفارش و خرید در هرجایی از کشور را دارند.

6 پاسخ
  1. قدرت الله وثوقیان
    قدرت الله وثوقیان گفته:

    مدیریت محترم چرم شروین
    با سلام سایت شما را ملاحظه کردم و برای شما یک پیشنهاد عالی دارم
    من مدیر فروش یک شرکت صندلی سازی معتبر که برای ایران خودرو صندلی تولید میکند هستم . مقداری حدود 50 هزار فوت چرم گاوی اصل با کیفیت عالی در انبار ما وجود دارد که در حال حاضر ایران خودرو سفارشی برای آن ندارد و مایل هستیم کلیه موجودی را با قیمت مناسب در اختیار سازمان شما و یا دوزندگان روکش چرم طبیعی قراردهیم . چرمها به رنگهای طوسی – بژ ( روشن و تیره ) – قهوه ای – مشکی می باشد . در صورت تمایل با اینجانب تماس بگیرید
    با تشکر قدرت الله وثوقیان

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      با سلام و عرض وقت بخیر جناب وثوقیان
      بله شما می توانید شماره تماس خود را در اختیار واحد پشتیبانی ما قرار دهید تا با شما تماس حاصل شود.
      برای این منظور می توانید از طریق پیامک یا شبکه های اجتماعی تلگرام یا واتس اپ با شماره 09132235694 ارتباط بگیرید.
      با تشکر

      پاسخ
  2. مسعود حسینی
    مسعود حسینی گفته:

    با سلام.ایا درحال حاضر روکش صندلی چرم طبیعی برای پژو ۲۰۶به رنگ طوسی روشن که تا چندسال قبل ایران خودرو برروی محصولاتش استفاده میکرد موجود هست؟هزینه تعویض هرصندلی به تفکیک چقدر هست؟

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام و عرض وقت بخیر جناب حسینی، ما چرم طبیعی برای روکش صندلی خودرو را داریم که می تونین برای سفارش با بخش فروش از طریق این شماره در ارتباط باشین : 09132235694
      موفق باشید

      پاسخ
  3. Jamal_Rabeie
    Jamal_Rabeie گفته:

    سلام و وقت بخير با عرض ادب و احترام ميخواستم ببينم قيمت روكش صندلي چرم گاوي براي ماشين ساينا موجود هست و در چه رنگهايي و قيمت ان چقدر ميباشد ممنون ميشوم اگر جوابگو باشيد

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      با سلام و عرض وقت بخیر
      شما می توانید با بخش پشتیبانی از طریق شماره 09132235694 در روزهای کاری ساعت 9 تا 19 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
      موفق باشید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *