خرید انواع چرم لاکچری اصل

خرید انواع چرم لاکچری اصل

چرم لاکچری چیست؟ به کدام انواع چرمها لاکچری می گویند؟ اصل بودن یا نبودن این چرمها تا چه حد حائز اهمیت است؟ خرید و فروش این نوع چرمها در کدام مراکز و شهرها امکان پذیر است؟
چرم های لاکچری انواع مختلفی دارند که در اینجا به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد:

پوست چرم مار

پوست چرم مار یکی از زیباترین و جذابترین انواع چرم لاکچری و خاص است که مدلهای مختلفی دارند، از جمله پیتون، بوآ، افعی و … که البته شایان ذکر است که نوع پیتون جزء برترین ها و پرفروش ترین ها به شمار می رود. از پوست مار برای تولید محصولاتی همچون کیف،کفش، کمربند و … استفاده می شود.

پوست چرم کروکودیل

پوست کروکودیل از جمله چرمهای کمیابی ست که امروزه علاوه بر انواع اصل آن، بر روی چرمهای طبیعی دیگر از جمله گاوی و بزی نیز چاپ زده می شود تا برای مشتریانی که این طرح را می پسندند و در عین حال قیمت مناسبتری داشته باشد می توانند مدل چاپی را انتخاب کنند، اما توجه داشته باشید که قطعا انواع اصل آن ارزشمندتر و گرانبهاتر است.

پوست چرم سوسمار

یکی دیگر از چرمهای جذاب و خواستنی که نسبت به پوست مار و کروکدیل دارای میزان انعطاف کمتری ست و برای تولید انواع کفش و صندل مناسب به نظر می رسد، پوست سوسمار است که این نوع نیز کمیاب بوده و برای ساخت محصولات لاکچری از آن بهره گرفته می شود.

خبر خوب برای مشتریان و تولیدکنندگان محصولات لاکچری آنکه، چرم شروین امکان خرید انواع اصل این پوست و چرمها را فراهم نموده و به این ترتیب مشتریان به راحتی می توانند سفارش خرید خود را در هر شهری که باشند بدون هیچ گونه محدودیت ارائه و آنها را دریافت دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *