صادرات چرم اصل ایران به اروپا

صادرات چرم اصل ایران به اروپا

چرم اصل ایران با چه شرایطی صادر می شود؟ ایران یکی از برترین تولیدکنندگان چرم و محصولات چرمی نه تنها در خاورمیانه بلکه در سراسر دنیاست. چرم های ایرانی از دیرباز در میان تولیدکنندگان محصولات چرمی سراسر دنیا جایگاه خوبی داشته و مورد توجه بوده است. از این رو، صادرات این چرمهای اصل نه تنها به کشورهای آسیایی، بلکه اروپا نیز رواج دارد.
از میان چرمهای اصل تولید ایران می توان به انواع گاوی، بزی، گوسفندی و شترمرغ اشاره نمود، که هم در سطح داخلی خرید و فروش بالایی دارند و هم در بخش صادرات تقاضای بالایی را به خود اختصاص داده اند. البته چرم های طبیعی که برای صادرات تولید می شوند میبایست با درجه کیفیت بسیار عالی و مطلوب برای کشور مقصد باشد.
در حال حاضر کشورهای مختلفی متقاضیان و مشتریان چرم های طبیعی و مرغوب ایرانی هستند که از آن میان می توان به کشورهای حوزه CIS و کشورهای حوزه اتحادیه اروپا اشاره نمود؛ البته از همسایگان ایران همچون ترکیه، عراق و حوزه خلیج فارس نیز نمی توان چشم پوشی کرد.
اما این نکته حتما باید لحاظ شود که میزان کیفیت، نوع چرم و البته ضخامت آنها برای هر کشوری متفاوت است.
اروپا از مهمترین مشتریان چرم های اصل و طبیعی ایران به شمار می رود که از در میان چرمهای طبیعی انواع گاوی و گوسفندی بیشترین درخواست ها را به خود اختصاص داده اند.
از سوی دیگر، امکان صادرات چرم های اصل ایران به صورت فینیش و کاملا دباغی شده بدون هیچ مشکلی انجام می پذیرد و به این ترتیب مشتریان نگرانی و دغدغه بابت گمرک و مشکلات احتمالی آن نخواهند داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *