فروش ضایعات چرم طبیعی

فروش ضایعات چرم طبیعی

چرم های طبیعی که انواع مختلفی هم دارند برای محصولات متنوعی از کیف و کفش گرفته تا کمربند و … از آنها بهره گرفته می شود؛ اما به هنگام ساخت این محصول ها، قطعا کناره ها و اضافاتی دارند، به قسمت های اضافه، “ضایعات چرم” گفته می شود، که البته کارایی زیادی هم دارند و امروزه به صورت عمده نیز به فروش می رسند.
ضایعات چرم های طبیعی می تواند از نوع بزی یا گاوی و یا حتی گوسفندی باشد که برای تولید هر محصولی که قرار است به کار گرفته شود، لازم است به میزان ضخامت آنها حتما توجه شود.
اما موارد مصرف و در واقع کاربرد این ضایعات چرمی چیست؟!
از ضایعات چرم بزی و گاوی برای تولید انواع کیف های کوچک همانند جاسوئیچی و جاکارتی می توان استفاده کرد، و بدون اینکه از کیفیت کالا کم شود به راحتی در بازار محصولات چرمی به فروش برسد.
از سوی دیگر بهترین نوع چرمها برای ساخت انواع محصولات چهل تکه، همین ضایعات چرم هستند که از کناره های محصولات مختلف تولید شده اند؛ چرا که هم می توانند رنگهای مختلف باشند و هم چون به صورت تکه تکه دوخته می شوند، جذابیت فوق العاده ای را به محصول می دهند.
یک سوالی که ممکن است پیش آید اینست که از کدام مراکز می توان این ضایعات چرم را تهیه نمود!؟
ضایعات چرم های طبیعی معمولا در کارخانه ها و یا کارگاه هایی که تولید محصول دارند ایجاد می شود؛ و به صورت کیلویی و نه فوتی به فروش می رسند. از این بابت قیمت های آنها کاملا مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
در حال حاضر فروش عمده انواع ضایعات چرم طبیعی در تمامی شهرهای ایران صورت می پذیرد و مشتریان بدون هیچ گونه نگرانی می توانند سفارش خرید خود را ارائه داده و در هر شهری که باشند آن را دریافت نمایند.

2 پاسخ
  1. حمید
    حمید گفته:

    سلام
    تنوع رنگ برای من مهمه ببخشید کیلویی چند میتونم از شما دریافت کنم
    کرج هستم

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام
      وقتتون بخیر
      با این شماره تماس بگیرین 09132235694 و درخواست ارسال تصاویر نمونه ها را بفرمایید برای شما ارسال خواهد شد تا به راحتی بررسی بفرمایید.
      موفق باشید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *