ضایعات چرم

عرضه عمده ضایعات چرم گاوی

چرم های گاوی از آن دسته محصولاتی اند که حتی ضایعات آن هم در صنعت پوست و چرم استفاده های زیادی دارد. به نظر شما با ضایعات چرم گاوی چه کاری می توان انجام داد؟ عرضه عمده این ضایعات به چه شکل است و در کدام مراکز انجام می گیرد؟
چرم های گاوی علاوه بر اینکه برای تولید محصولات بسیار متنوعی امروزه کاربرد دارند و مورد استفاده تولیدکنندگان (چه کسانی که به صورت دست دوز کار می کنند و چه به صورت صنعتی) قرار می گیرند، از ضایعات و کناره های آن نیز بهره گرفته می شود؛ اما اینکه چه کاربردی دارند را در اینجا می خواهیم بدان اشاره نماییم.
این ضایعات اندازه های مختلفی دارند که معمولا از یک کف دست تا حتی ۲ فوت هم می شوند، بنابراین برای کسانی که تازه کار هستند یا می خواهند هزینه نهایی پایین تری پرداخت کنند، بسیار مناسب به نظر می رسد.
از انواع ضایعات چرم گاوی برای تولید محصولات کوچکتر همچون جاکلیدی و جاسوئیچی، کیف کارت و … می توان استفاده کرد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
نکته دیگری که وجود دارد اینست که ضایعات چرم های گاوی به صورت کیلویی به فروش می رسند، و فوتی نیستند؛ از این رو، حتی حجم بالا و عمده آن هم قیمت بالایی نخواهد داشت و کاملا مقرون به صرفه است.
در حال حاضر عرضه عمده این محصول به طور عمده و با قیمت های مناسب در سراسر کشور انجام می پذیرد و مشتریان پس از ثبت سفارش خود می توانند آن را دریافت نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *