خرید انواع لوازم چرم دوزی

خرید انواع لوازم چرم دوزی

لوازم چرم دوزی امروزه با افزایش رونق ساخت و تولید انواع محصولات دست دوز و صنعتی تنوع زیادی پیدا کرده اند و مدلهای مختلفی از آنها به بازار جهت خرید و فروش عرضه می شوند؟ اما در این میان کدام انواع این لوازم ضروری تر است؟ از کجا متوجه شویم جنس این لوازم برای کار چرمدوزی که مدنظر است مناسبترند؟
در این نوشتار قصد داریم مهمترین ابزار و لوازم چرم دوزی را معرفی کنیم تا هنرمندان و عزیزان تولیدکننده علاقه مند به این حوزه بتوانند بهره کافی را ببرند.

  • اولین و مهترین ابزار، همان چرم است که می تواند طبیعی و یا مصنوعی باشد؛ پیشنهاد ما اینست که اگر تازه کار هستید ابتدا چند محصول کوچک را با چرم مصنوعی تولید کنید و سپس به سراغ چرمهای طبیعی بروید.
  • چرم ها چه طبیعی باشند و چه مصنوعی برای ساخت محصولات مختلف نیاز به آستر دارند که آسترها خود به چند دسته تقسیم می شوند: اشبالت، سوزنی، رویال
  • سمبه یا سنبه چرم دوزی: سمبه ها شماره های مختلفی دارند که البته پرکاربردترین آنها، شماره 1 است.
  • سوزن چرم دوزی
  • نخ چرم دوزی؛ نخ های مناسب چرم دو نوع اند: ابریشمی و مومی
  • تخته چرم: این تخته ها از جنس پلاستیک فشرده هستند و برای سمبه زدن به کار می روند.
  • قیچی چرم: قیچی مخصوص چرم به هم به لحاظ ظاهری و هم کارایی از قیچی های معمولی و خیاطی متفاوتند و پیشنهاد می کنیم حتما قیچی ویژه چرم را خریداری کنید تا در هنگام کار راحت باشید.

لوازم چرم دوزی تنوع بسیاری دارند و البته به نوع محصولی هم که قرار است تولید شود بستگی دارد؛ اما مهمترین لوازم و ابزارهایی که هر محصولی از چرم نیاز دارد در اینجا بدان اشاره شده است.
نکته حائز اهمیت آنست که کیفیت جنس این لوازم هم متفاوتند و اگر می خواهید این لوازم و ابزارها را با کیفیت مرغوب خریداری کنید، پیشنهاد می کنیم از مراکز و یا شرکت های بازرگانی معتبر این کار را انجام دهید تا از این بابت حداقل اطمینانی بتوانید داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *