پوست چرم کراست گوسفندی

قیمت پوست چرم کراست گوسفندی

پوست چرم کراست چیست؟ چرم کراست گوسفندی چه استفاده ای دارد؟ قیمت این پوست ها براساس چه عواملی تعیین می شوند؟ تا چه حد می تواند از این نوع چرم برای صادرات به خارج از ایران بهره برد؟
چرم کراست در واقع مرحله ای از دباغی چرمهای طبیعی ست که چرم آماده شده و تنها رنگ نشده است؛ از این رو برای ساخت محصولات متنوع قابل استفاده می باشد، به ویژه برای حکاکی از چرم های کراست ضخیم بهره می گیرند.
اما چرم گوسفندی به دلیل لطافت و نرمی ای که دارد بیشتر برای تولید انواع پوشاک، به ویژه لباسهای زنانه، مناسبند. از این جهت، کارخانه ها و تولیدی هایی که امکان رنگ کردن چرم را داشته باشند کارایی دارد، چرا که به تولیدکننده این پوئن را می دهد که هر رنگی را که می پسندد و یا سفارش از مشتریان می گیرد تولید و ارائه نماید.
به علاوه اینکه چرم کراست گوسفندی یکی از محصولات خوب برای صادرات به کشورهای دیگر از جمله روسیه، ترکیه و حتی کشورهای اروپایی به شمار می رود، که در نتیجه ارزآوری خوبی هم برای کشور خواهد داشت.
عوامل تعیین کننده پوست چرم کراست گوسفندی زیادند، اما در این میان، حجم سفارش خرید مشتریان و نیز کیفیت و مرغوبیت پوستها نقش مؤثرتری دارند.
به علاوه اینکه برای صادرات نیز از آنجا که حجم خرید به صورت بالا و تناژ است، قطعا قیمت ها مناسبتر و مقرون به صرفه خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *