قیمت پوست و چرم خام

قیمت روز پوست و چرم خام ایرانی

پوست و چرم خام ایرانی در کدام استان های کشور با کیفیت و مرغوبیت بالاتری عرضه می شود؟ کدام عوامل در تعیین قیمت این پوستها نقش اساسی ایفا می کنند؟ برای اطلاع از قیمت روز این پوست و چرمها کدام مراکز قابل اطمینان ترند و به کجا می توان مراجعه کرد؟
ایران یکی از کشورهایی ست که از نظر پرورش دام بسیار غنی به نظر می رسد و پوست و چرم خوبی دارد، از این رو، در صنعت چرمسازی نیز کشوری رو به پیشرفت است.
پوستهای خام ایرانی در حال حاضر به دو دسته عمده تقسیم می شوند که به هنگام خرید و فروش بسیار حائز اهمیت است:

  • پوست خام سنتی
  • پوست خام صنعتی

از مزایای پوست های صنعتی اینست که دیگر رد چاقو یا بریدگی بر روی پوست ها وجود ندارد و درصد پوستهای سالم و درجه یک آن بالاتر است.
از این رو، در حال حاضر بسیاری از کارخانه های داخلی و نیز خریداران خارجی به دنبال این نوع از پوستها هستند تا در هنگام سورت کردن کمتر درجه 2 یا 3 وجود داشته باشد و در واقع چرمی که از آنها تولید می گردد مرغوب و باکیفیت باشد.
در حال حاضر در برخی استانهای کشور، همچون اصفهان، کرمان، تهران، کرمانشاه، تبریز و … انواع پوستهای خام ایرانی قابل خرید و فروش هستند و متناسب با نیاز مشتریان به آنها ارائه می گردد.
برای اینکه از قیمت روز و واقعی انواع پوست و چرم خام ایران مطلع شوید، توصیه می شود با مراکز دست اول و شرکت های بازرگانی معتبری که در این زمینه فعال هستند ارتباط گرفته و درخواست خود را ارائه دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *