پوست چرم تزیینی

سایت فروش انواع پوست چرم تزیینی

کدام انواع پوست چرم های تزیینی پرطرفدارترند؟ به نظر شما سایت های اینترنتی تا چه حد توانسته اند کمک مؤثری در خصوص خرید و فروش محصولات چرمی بکنند؟ چه پوست هایی بیشترین کاربرد را دارند؟
پوست های چرمی تزیینی این روزها به یکی از پرطرفدارترین و البته لاکچری ترین انواع چرمهای طبیعی بدل شده اند که در طرح ها و سبک های متنوعی تولید و به بازار جهت خرید و فروش مشتریان ارائه می گردند.
اجازه دهید ابتدا یک دسته بندی از چرمهای تزیینی داشته باشیم:

  • در این میان پوست های گاوی تزیینی سایز های بزرگ و کوچک دارند که از حدود ۱۵ فوت تا ۴۰ فوت هم بعضا تولید می شوند و به این ترتیب برای فضاهای متنوعی قابلیت استفاده دارند؛ از جمله پذیرایی، اتاق خواب، شرکت و … به علاوه اینکه تنوع طرح و رنگ آنها هم به مشتریان حق انتخاب نسبتا گسترده ای می دهد.
    پوست های چرم تزیینی بزی نیز دارای رنگ بندی و طرح بندی هستند که برخی بز های کوهی و برخی معمولی هستند.
    پوست های گوسفندی دو نوعند: تولید ایران، مرینوس
    پوست های تزیینی مرینوس معمولا از استرالیا یا مرزهای پاکستان وارد ایران می شوند که پشم های بلندتری دارند، و به دلیل مسائل گمرکی و وارداتی بودنشان، قیمت بالاتری نسبت به انواع پوست چرم داخلی دارند.
    طرح های گوسفندی داخلی نیز رنگها و مدل های شیک و زیبایی دارند که کاربرد های زیادی از تزیینی گرفته تا درمانی دارا هستند.
    در حال حاضر با افزایش اعتماد مشتریان به سایت های معتبر فروش اینترنتی، امکان عرضه آنها به صورت اینترنتی و بدون نیاز به خرید حضوری وجود دارد و به این ترتیب مشتریان در هر شهری که باشند می توانند سفارش دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *