پالتو پوست چرم

فروش پالتو پوست چرم طبیعی زنانه

پالتوهای زنانه تولید شده از پوست چرم طبیعی و مرغوب یکی از بهترین ایده ها برای تیپ پاییزه و زمستانه به شمار می رود که بسیاری از خانمهای شیک پوش و خوش سلیقه آنها را می پسندند، و به همین جهت خرید و فروش آنها با استقبال خوبی مواجه شده است.
پوست های طبیعی و اصل مختلفی هستند که تولیدکنندگان از آنها برای ساخت پالتو پوست چرم بهره می گیرند که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند.
پوست های گوسفندی، خرگوش، سمور و … از جمله پر استفاده ترین انواع پوستهای چرمی هستند که برای پالتو پوست چرم زنانه مورد استفاده اند.
یک سوالی که برای خریداران این مدل پالتوها پیش می آید اینست که عمر آنها چقدر است؟ ماندگاری دارد یا خیر؟
این پالتوها از آنجا که از چرمهای طبیعی تهیه شده اند، بنابراین میزان استحکام بالایی دارند، ضمن اینکه جذابیت ظاهری خوبی هم دارند و شیک و خاص محسوب می شوند.
همچنین، اصل بودن پوست و خز استفاده شده در ساخت پالتو موجب شده که علاوه بر دارا بودن گرمای مطلوب برای فصول پاییز و زمستان، خواص درمانی و تأثیرات خوب بر روی بدن انسان هم داشته باشند.
مژده به دوست داران پالتو های زنانه پوست طبیعی اینکه، فروش ویژه این محصولات برای سراسر کشور به صورت مستقیم از طریق شرکت بازرگانی چرم شروین انجام می پذیرد و امکان سفارش و خرید با قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه مقدور می باشد.

2 پاسخ
  1. زهرا
    زهرا گفته:

    سلام یه سوال داشتم من به پالتو پوست مرینوس گرفتم خواستم بدونم از کجا بدونمکه فیک نیست؟ فقط دور گردنش و داخلش خز هست خود بالتو پوستی که پشماش کنده شده

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام
      وقتتون بخیر
      راه های مختلفی برای تشخیص اصل یا فیک بودن پوست و چرم و محصولات اون وجود داره.
      بررسی پشت چرم که اگر دباغی شده باشه کاملا مشخصه ولی اگر به صورت مصنوعی و کارخونه ای باشه، پشت اون حالت تار و پودی داره و مثل پارچه هست یا حالت پنبه ای.
      چرم طبیعی اگر زیر نور بگیرین بافت یکنواخت نداره، اما چرمی که کارخونه ای و مصنوعی باشه کاملا بافت های یکنواخت و یکدست داره.
      البته راهکار کمی خطرناک تر هم وجود داره، و اون هم گرفتن فندک زیر چرم هست. اگر چرم طبیعی و اصل باشه بوی حیوان میده و نمیسوزه. اما اگر مصنوعی باشه چون مواد پلاستیکی در ساخت اون استفاده میشه؛ به سرعت آتیش میگیره.
      موفق باشید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *