پوست چرم خرگوش

فروش پوست چرم خرگوش مرغوب

پوست چرم خرگوش یکی از نرم ترین و لطیف ترین انواع پوست های مویی و تزیینی محسوب می شود که این روزها برای تولید محصولات مختلفی از آنها بهره گرفته می شود. بنابراین فروش پوست چرم از این دست البته با درجه کیفیت بالا و مرغوب این روزها
از آنجا که یک سری خرگوش ها با نژادهای مختلفی در شهرهای مختلف کشور در حال پرورش هستند، پرورش دهندگان به فکر بهره گیری از آنها افتاده اند و از مهترین این بخشها، پوست یا در واقع خز خرگوش است. از پوست چرم دباغی شده خرگوش برای تولید جلیقه، کت، پالتو و … استفاده می شود.
طرح و رنگ این پوست های چرمی متفاوت بوده و به همین دلیل حق انتخاب بیشتری را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا به راحتی خریدشان را انجام دهند.
همچنین به صورت جداگانه هم پوست چرم خرگوش به عنوان خز یقه یا آستین برای پوشاک زنانه یا کاپشن و پالتوهای مردانه کاربرد دارند و با استقبال خوبی هم مواجه اند.
در نظر داشته باشید که مرغوب و درجه یک بودن این پوست ها به زیبایی و جذابیت و البته افزایش ماندگاری و دوام آنها کمک زیادی می کند.
در حال حاضر انواع پوست چرم خرگوش مرغوب و باکیفیت به صورت عمده و در طرح های متنوع برای مشتریان در سراسر شهرهای کشور قابل عرضه می باشد و به دلیل عمده و بی واسطه بودن فروش این محصول، قیمت خرید و فروش آنها کاملا مناسب و بهینه اند؛ بنابراین مشتریان بابت قیمت ها نیز نگرانی نخواهند داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *