پوست مرینوس

قیمت پوست چرم مرینوس مرغوب

پوست چرم مرینوس مرغوب را چطور می توان تشخیص داد؟ نحوه قیمت گذاری و عرضه آن در بازار ایران به چه شکل است؟ چطور میتوان پوست مرینوس را از خز تشخیص داد؟
یکی از عمده ترین سوالات مشتریانی که می خواهند به خرید پوست مرینوس اقدام کنند اینست که چطور تشخیص دهیم این پوست چرمی طبیعی ست و خز نیست!؟
توجه داشته باشید که چرمهای طبیعی مرینوس در قسمت پشت آن حالت دباغی و چرمی آن مشخص است؛ در حالی که پشت خز حالت تار و پودی دارد (همانند پارچه).
همچنین، راحتترین و بهترین راه حل اینست که برای خرید به مراکز معتبر عرضه آنها مراجعه نموده و از فروشنده در این خصوص کمک بخواهید تا شما را راهنمایی کند.
برای اینکه پوست مرینوس را از خز تشخیص دهید، کافی ست قسمت پشت محصول را نگاهی بیندازید، اگر دباغی شده باشد پوست طبیعی ست و از سوی دیگر، اگر قسمت پشتی آن تار و پودی باشد (همچون پارچه) قطعا خز است و طبیعی نیست.
در تصویر زیر این دو پوست را در کنار هم می بینید، و می توانید بهتر مقایسه را انجام دهید:


در خصوص قیمت این پوست های چرمی، از آنجا که وارداتی هستند کمی نسبت به پوست های گوسفندی ایرانی قیمت بالاتری دارند، اما قیمت گذاری آنها براساس میزان مرغوب بودن و باکیفیت بودن و نیز سایز آنها انجام می شود.
گفتنی ست در بازار ایران برخی شرکت ها همچون چرم شروین هستند که براساس درخواست و تقاضای مشتریان عرضه می گردد و مشتریان و دوست داران این چرمها نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *