فروش پوست چرم مار

فروش پوست چرم مار اصل

پوست چرم مار اصل چه ویژگی هایی دارد؟ از کجا اصل بودن یا نبودن آن را تشخیص دهیم؟ مرکز خرید و فروش این پوست ها کدام شهرهاست؟
پوست چرم مار اصل از جمله شیک ترین و زیباترین انواع پوست هایی ست که این روزها برای تولید محصولات لاکچری و جذاب به کار می رود. به عنوان مثال برای ساخت قاب گوشی تلفن همراه یا تهیه کیف و کفش های مجلسی پوست مار اصل جزء زیباترین انتخاب ها به شمار می آید.
اما یکی از دغدغه های مهم مشتریان این پوست های چرمی اینست که چطور تشخیص دهیم که پوستی که خریداری می کنیم اصل هست یا خیر؛ بهترین راهکار آنست که از مراکز مطمئن و قابل اعتماد خرید انجام گیرد و به فروشنده و کسی که اصطلاحا متخصص در این زمینه است اعتماد کنیم.
اما راه های دیگری هم وجود دارد؛ از جمله بررسی فلس های پوست مار، بررسی قسمت پشت چرم؛ که در واقع اگر چرم فلس فلس باشد، یکی از نشانه های اصل بودن آنست؛ چرا که اگر مثلا بر روی پوست گاوی چاپ زده شده باشد، این حالت به وجود نمی آید.
همچنین، برای اینکه کیفیت پوست مار را بخواهید بررسی کنید، میزان انعطاف پذیری را را بسنجید! اگر کاملا انعطاف پذیر بود و در واقع حالت شکننده نداشت، پوست خوبی ست و می توان از آن برای تولید محصولات مختلف بهره گرفت.
در حال حاضر فروش بهترین انواع پوست چرم مار اصل از طریق شرکت بازرگانی چرم شروین برای مشتریان در سراسر شهرهای کشور صورت می پذیرد و امکان سفارش وجود دارد.

3 پاسخ
  1. سعیده قدسی
    سعیده قدسی گفته:

    سلام. ممنون از اطلاعاتتون . من با چرمهای طبیعی کیف و کفش می دوزم . البته درخانه . مشتاقم از انواع پوست مارها دیدن کنم و اطلاعات کسب کنم. ممنون
    سعیده قدسی

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *