چرم کراست طبیعی

فروش پوست چرم کراست طبیعی

پوست چرم کراست چیست؟ این نوع چرم های طبیعی چه کاربرد و استفاده ای دارند؟ فروش این چرمها بیشتر در کدام شهرها و مراکز صورت می گیرد؟
چرم کراست از هر کدام انواع چرمهای طبیعی که باشد (اعم از گاوی، بزی، گوسفندی و …) در واقع چرمی ست که کاملا دباغی شده و تنها رنگ آمیزی نشده است.
پوست های کراست اغلب به رنگ سفید هستند، البته بعضا با رنگهای مشکی و زرد هم تولید و جهت خرید و فروش به بازار عرضه می گردند.
نکته جالب توجه اینست که پوست چرم کراست از جمله محصولات چرمی ست که خرید و فروش آن تنها به داخل ایران محدود نمی شود و تقاضای زیادی برای صادرات نیز دارد.
در میان چرم های طبیعی، کراست گاوی، بزی، گوسفندی و نیز شترمرغ بیشترین حجم سفارشات را به خود اختصاص داده اند؛ برای صادرات نیز کراست گاوی و شترمرغ تولید ایران آمار فروش بالاتری دارند.
نکته قابل ذکر اینکه به هنگام خرید چرم های کراست می باید به ضخامت آنها توجه شود تا متناسب با محصولی باشد که قرار است تولید گردد، برای تولید محصولات ظریف همچون پوشاک چرمی، ضخامت های پایین تر و انواع کفش و کمربند ضخامت های بالاتری نیاز دارند.
همچنین در نظر داشته باشید که پوست های کراست که برای صادرات به فروش می رسند، حتما باید درجه یک و با مرغوبیت بالا باشند.
در حال حاضر شرکت بازرگانی چرم شروین انواع چرم کراست طبیعی مرغوب و باکیفیت تولید ایران را به صورت عمده و با قیمت عرضه مستقیم از کارخانه به فروش می رساند و از این رو، مشتریان می توانند بدون دغدغه و مشکلی خریدشان را در حجم های بالا نیز انجام دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *