فروش پوست چرم خام ایران

فروش پوست چرم خام ایران

چقدر با انواع پوست چرم خام آشنایی دارید؟ بهترین انواع پوست خام در کدام شهرهای ایران تولید می شوند؟ کیفیت و مرغوبیت این محصول را چه معیارهایی مشخص می کند؟ خرید و فروش این پوستها تنها داخل ایران است یا برای صادرات هم کارایی دارند؟
در این نوشتار قصد داریم این موضوعات را مورد بررسی قرار دهیم.

  • انواع پوست چرم خام
    پوست خام گاوی
    پوست خام بزی
    پوست خام گوسفندی
    پوست خام شتری
    پوست خام شترمرغ

پوست های خام در واقع به این صورت هستند که از کشتارگاه در داخل انبار ها آورده و نمک میزنند؛ و به اصطلاح نمک سود می کنند تا قابلیت نگهداری داشته باشند؛ چرا که در غیراین صورت در کوتاه ترین زمان دچار فساد شده و قابل استفاده نخواهد بود (به ویژه در فصول گرم سال) و پس از آن هم می بایست برای جابجایی حتما از ماشین های یخچال دار در جاده بهره گرفت.
موضوعی که در خصوص بهترین پوست های خام وجود دارد اینست که بستگی زیادی به نوع کاری دارد که تولیدکننده بخواهد و نیاز داشته باشد.
مهمترین شهرهایی که در ایران پوست چرم خام مرغوب و خوبی دارند، کرمان، اصفهان، تبریز، مشهد و تهران هستند.
هر زمان که از میزان و درجه کیفیت و مرغوبیت این چنین پوستهایی صحبت به میان می آید بیشتر منظور آنست که حتی الامکان چاقو خورده و در واقع برش یا سوراخی نداشته باشد و به کارخانه هایی که توانایی دباغی پوست خام و تبدیل آن به چرم را دارند، این امکان را بدهند که چرمی مرغوب و درجه یک تولید شود.
در حال حاضر خرید و فروش این پوست های چرم از هر نوعی که باشند در داخل ایران بدون هیچ مشکلی در حجم های بالا به صورت تناژ صورت می پذیرد. البته امکان صادرات این محصول برای کشورهای دیگر نیز وجود دارد.
یادآوری می شود که از آنجا که این پوست های چرمی به صورت عمده و تناژ بالا به فروش می رسند، بنابراین قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *