پوست چرم بزی

قیمت خرید پوست چرم بزی

پوست های چرم بزی چه کاربردهایی دارند؟ این نوع پوستها در ایران تولید می شوند یا وارداتی اند؟ قیمت خرید پوست چرم بزی و البته فروش آنها چگونه تعیین می شود و به چه عواملی بستگی دارد؟
پوست های بزی از چرمهای بسیار پرکاربرد در عرصه صنعت چرم است که امروزه با تنوع بسیار بالایی در ایران تولید می شود، و از آنجایی هم که ایران جزء برترین تولیدکنندگان پوست های چرمی، چه تزیینی و چه رویه محسوب می شود، توانسته مخاطبان و مشتریان زیادی را به خود جلب کنند.
پوست های مویی یا تزیینی بزی درصد خرید بالایی را به خود اختصاص داده اند، ضمن اینکه تنوع در طرح و رنگ آنها باعث شده که مشتریان حق انتخاب خوب و گسترده ای به هنگام خرید داشته باشند.
از سوی دیگر، انواع چرم بزی رویه نیز طرفداران ویژه ای دارند و قطعا موارد استفاده و کاربردهای گوناگونی برای آنها وجود دارد.
پوست های رویه بزی قابلیت رنگ پذیری با تنوع بالا را دارند، همچنین می توان این چرمها را به صورت ساده و یا طرح دار تولید و به بازار جهت خرید و فروش عرضه نمود.
یکی دیگر از مواردی که می توان بدان اشاره نمود، اینست که پوست های بزی نه تنها وارداتی نیستند، بلکه برای صادرات به کشورهای مختلفی همچون ترکیه، روسیه، کشورهای اروپایی و … نیز از آنها بهره گرفته می شود، بنابراین می توانند ارزش افزوده خوبی برای ایران داشه باشند.
و اما پاسخ سوالی که برای مشتریان پیش می آید که عوامل تأثیرگذار در قیمت خرید پوست چرم بزی و فروش این محصولات چیست؛ در اینجا به چند عامل مهم و کلیدی اشاره می نماییم:

  • نوع چرم انتخابی
  • حجم سفارش خرید
  • درجه کیفیت و گرید پوست یا چرم
  • مرکزی که خرید از آنجا انجام می گیرد
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *