چرم شرانک گاوی

خرید چرم شرانک گاوی اصل

چرم شرانک یکی از پرطرفدارترین انواع چرمهای گاوی به شمار می رود که از آن برای تولید محصولات مختلف چرمی بهره گرفته می شود؛ از این نوع چرم بیشتر برای تولید محصولاتی همچون انواع کیف و کفش بهره گرفته می شود؛ این نوع چرم گاوی رنگ بندی داشته و در داخل کارخانه های تولیدکننده چرمهای طبیعی سطح کشور تولید می گردد.
این نوع چرم ها نیز همچون دیگر چرمهای طبیعی و اصل دارای درجه بندی کیفیت هستند و از گرید A تا D تولید و جهت خرید و فروش عرضه می شوند.
طرح خاص چرم شرانک همانگونه که در تصویر می بینید، خاص بوده و در واقع در عین سادگی، حالت طرحدار داشته و جذابیت خوبی به محصولی که قرار است تولید شود می بخشد.
یکی از مهمترین مزایای چرم های شرانک گاوی، استحکام بالای آنست که موجب می شود محصول تولید شده، چه کیف باشد و چه کفش، دوام بسیار بالایی داشته باشد.
اصل و طبیعی بودن این چرمها، باعث می شود تا چندین سال بدون آسیب قابل استفاده باشند؛ البته می بایست خاطرنشان کنیم که این موضوع در صورتی ست که مراقب و نگهداری خوبی از چرم به عمل آمده باشد.
آنچه حائز اهمیت است و برای تولیدکنندگان محصولات چرمی و نیز فروشندگان فروشگاه های چرم خبر خوبی به حساب می آید اینست که خرید و فروش بهترین و باکیفیت ترین انواع چرم گاوی طبیعی اصل و از جمله طرح شرانک توسط شرکت چرم شروین به صورت عمده امکانپذیر شده و برای تمامی شهرهای کشور قابل ارسال می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *