خرید چرم اشبالت گاوی

خرید عمده چرم اشبالت گاوی

چرم اشبالت گاوی چگونه تولید می شود؟ به هنگام خرید از کجا مطمئن شویم این نوع چرم گاوی کیفیت و مرغوبیت دارد؟ برای سفارش عمده و حجم بالای آن می بایست به چه مراکزی مراجعه کنیم؟
چرم اشبالت امروزه به عنوان یکی از چرمهای محبوب گاوی طبیعی در داخل ایران تولید و جهت خرید و فروش به بازار عرضه می گردند؛ که با استقبال خوبی هم مواجه شده اند.
ظاهر مخملی و لطیف، و همینطور رنگ بندی بسیار متنوع این چرم طبیعی موجب شده تا طرفداران زیادی پیدا کند و تولیدکنندگان کیف و کفش را هم حتی مجاب ساخته تا با استفاده از آن محصولات متنوع کوچک و بزرگی تولید کنند و روانه بازار سازند!
جالب است بدانید که چرم اشبالت از لایه دوم چرم گاوی به دست می آید و به همین دلیل است که شکل ظاهری آن پرزگونه و مخملی ست.
حال به این نکته توجه کنید؛ اگر چرم اشبالت گاوی که قصد خرید آن را دارید حتما دقت کنید که قسمت رویه و همینطور پشت چرم پرزهای کوتاه و مرتبی داشته باشد؛ این مسئله در واقع یکی از معیارهای چرم مرغوب و باکیفیت است. و از طرف دیگر، چرم درجه یک هیچگونه سوراخ و یا زدگی ندارد.
و رنگ آمیزی آن نیز بسیار مناسب می باشد.
و سوال مهم دیگری که برای بسیاری از مشتریان این نوع چرمهای زیبای گاوی پیش می آید اینست که برای خرید عمده و حجم بالای آنها و البته با تنوع رنگی چه باید کرد؟
در این خصوص می بایست اشاره کنیم که در حال حاضر مراکز و شرکت های بازرگانی معتبری وجود دارند که شما می توانید بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای سفارش خود را ارائه داده و حتی در شهر خود آنها را دریافت دارید بدون آنکه نیاز به حضور فیزیکی شما داشته باشد، و به این ترتیب در وقت و زمان و همینطور هزینه ها صرفه جویی زیادی خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *