چرم کراست گاوی

قیمت عمده چرم کراست گاوی درجه یک

چرم کراست گاوی امروزه در ایران باکیفیت های عالی و درجه یک تولید می شوند که به صورت عمده و با قیمت های مناسبی برای خرید و فروش داخلی و نیز صادراتی عرضه می گردند.
چرم های کراست در مرحله پیش از رنگ آمیزی چرم هستند که به چرم فینیش تبدیل شوند؛ اکثر این چرمهای کراست به رنگ سفید هستند که البته بعضا با رنگ زرد یا مشکی نیز به فروش می رسند.
یکی از مسائل مهم و کلیدی در مورد چرمهای کراست، درجه یک بودن و در واقع میزان کیفیت آنهاست که هم در سطح داخلی و هم برای صادرات دارای اهمیت ویژه است، چرا که در صورت مرغوب بودن محصولی هم که از آنها تهیه می شود قطعا باکیفیت و مناسب خواهد بود.
از چرم کراست گاوی علاوه بر تولید انواع محصولاتی همچون کیف و کفش و … که معمول محسوب می شوند، برای حکاکی نیز کارایی دارند و از این رو، هنرمندان می توانند از آنها به خوبی بهره بگیرند.
از سوی دیگر، چرم کراست چون دارای ارزش افزوده است و خام محسوب نمی شود، برای صادرات هم هیچ مشکلی ندارد و عوارض گمرکی به آن تعلق نمی گیرد، بنابراین صادرکنندگان عزیز نیز می توانند به عنوان یکی از محصولات خوب و ساخت ایران روی آن حساب کنند.
نکته شایان توجه اینکه، در حال حاضر چرم شروین انواع چرم کراست گاوی (با ضخامت های مختلف) را به صورت عمده و با قیمت های دست اول و کارخانه برای مشتریان عرضه می دارد، و از این رو، مشتریان برای خرید چرمشان نگرانی و دغدغه نخواهند داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *