قیمت عمده کاپشن چرم مردانه

قیمت عمده کاپشن چرم مردانه

کاپشن چرم مردانه چه انواعی دارد و چگونه تعیین قیمت می شود؟ این کاپشن ها از چه نوع چرمهایی تهیه می شوند؟ برای سفارش و خرید عمده این کاپشن ها به چه مراکزی می توان مراجعه کرد؟
کاپشن های چرم مردانه از آن دسته محصولاتی هستند که برای فصول پاییز و زمستان کارایی خوبی دارند، ضمن آنکه بسیار شیک و جذابند.
علاوه بر سفارشاتی که فروشگاه ها و یا مغازه های فروش چرم در شهرهای مختلفی دارند، بعضا شرکت های و یا سازمان های دولتی یا خصوصی نیز اقدام به تهیه لباس های زمستانه یکسان برای کارمندان خود می کنند که از جمله این لباسها می تواند کاپشن یا کت چرمی مردانه باشد.

در صورتی که بخواهید محصول مدنظر شما از چرم طبیعی تهیه شود، بهتر از چرم بزی و یا گاوی برای دوخت کاپشن بهره گیرند. البته متناسب با اینکه طرح رسمی باشد یا اسپرت نیز می توان تغییراتی ایجاد کرد و مدلهای بسیار متنوعی هم در این خصوص وجود دارد.
کاپشن هایی که از چرم گاوی دوخته می شوند حالتی ایستاده تر و اصطلاحا خشک تر دارند؛ و لذا برای تولید محصولات رسمی بسیار مناسبترند.

پیشنهاد ویژه

اگر این محصول را تا پایان هفته سفارش دهید می توانید محصول را با تخفیف ویژه دریافت نمایید.

اما اگر می خواهید کاپشن طرح اسپرت داشته باشید، پیشنهاد ما چرم بزی یا حتی گوسفندی ست که نرمی و در واقع انعطاف پذیری خوبی را بتوانید احساس کنید. البته در نظر داشته باشید که چرم بزی کمی استحکام بیشتری برای لباس مردانه دارد!

و اما در خصوص نحوه تعیین قیمت کاپشن چرم مردانه اصل می باید اشاره کنیم که چندین پارامتر در این امر دخیل هستند؛ از جمله اینکه:

  • نوع چرم انتخابی برای دوخت کاپشن
  • دست اول بودن مرکز سفارش محصول
  • درجه کیفیت و مرغوبیت چرم
  • تعداد و حجم سفارش محصول مدنظر
  • نوع طراحی و دوخت چرم

بنابراین حتما در زمان سفارش به این موارد توجه نمایید تا هزینه و قیمت عمده چرم و محصول چرمی نهایی قابل پرداخت شما در بهترین حالت ممکن باشد. ناگفته نماند که در این راستا شرکت های بازرگانی خرید و فروش چرم و محصولات چرمی می توانند کمک شایان توجهی به شما بکنند تا محصول خود را به راحتی و بدون دغدغه سفارش و دریافت نمایید.

2 پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام و عرض وقت بخیر
      شما می توانید با واحد پشتیبانی ارتباط گرفته و قیمت محصولات را دریافت نمایید.
      شماره تماس پاسخگویی: 09132235694

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *