کمربند چرم اصل مردانه

عرضه کمربند چرم اصل مردانه اسپرت

کمربند چرم امروزه جزء لاینفک تیپ های خانم ها و به ویژه آقایان به شمار می رود. شما چه مدل کمربندی را می پسندید؟ رسمی یا اسپرت؟ کمربند های چرم اصل چه خصوصیاتی دارند؟ عرضه این محصول در کدام مراکز صورت می گیرد؟
این ها مهمترین سوالاتی ست که بسیاری از مشتریان به هنگام خرید کمربند چرمی می پرسند. اغلب کمربند های چرم اصل از چرم های گاوی یا گاومیش تهیه می شوند تا به این ترتیب استحکام و البته انعطاف پذیری مناسبی داشته باشند و از بین نروند.

آنچه کمربندهای طرح رسمی را از اسپرت متمایز می سازد، یکی اندازه عرض آنهاست که معمولا در مدل رسمی 3 سانت و در اسپرت 3.5 الی 4 سانت است؛ و دیگری نوع و شکل ظاهری سگک آنست که متفاوت می باشد.

اصل بودن چرم به کار رفته در این کمربندهای مردانه باعث می شود میزان استحکام و دوام محصول بالا رود و حتی تا چندین سال قابل استفاده باشد، و البته زیبایی و جذابیت ظاهری بسیار خوبی هم داشته باشد.

این روزها علاوه بر کمربندهای نوع رسمی، طرحهای اسپرت نیز جایگاه خوبی را پیدا کرده اند و با استقبال شایان توجهی روبرو شده اند. در حال حاضر چرم شروین عرضه کمربندهای چرم اصل مردانه سبک اسپرت را به طور عمده دارد، و به این ترتیب فروشگاه ها و عرضه کنندگان کمربندها و محصولات چرمی در سراسر کشور به سهولت می توانند سفارش داده و خرید خود را انجام دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *