تجارت پوست چرم مار

تجارت پوست چرم مار اصل

تجارت پوست چرم مار اصل و طبیعی چگونه انجام می پذیرد؟ از چرم پوست مار برای تولید کدام محصولات بیشتر بهره گرفته می شود؟ بهترین انواع پوست چرم چه خصوصیاتی دارند و چطور قابل تشخیصند؟

تجارت پوست چرم مار

موارد کاربرد پوست چرم مار

پوست چرم مار یکی از چرمهای خاص و کمیابی به شمار می روند که این روزها طرفداران و علاقه مندان بیشتری پیدا کرده اند. ناگفته نماند که درمیان انواع مختلف پوست مار، “چرم مار پیتون” با استقبال بیشتری روبرو شده و نظر مشتریان بیشتری را به خود جلب نموده است. در اینجا به مهمترین موارد استفاده این نوع چرم لوکس می پردازیم:

  • تولید انواع کیف زنانه و مردانه
  • تهیه انواع کفش چرمی زنانه و مردانه
  • ساخت دستبند و بند ساعت زنانه و مردانه
  • ساخت اکسسوری های شیک و زیبای چرمی

تجارت پوست چرم مار

تشخیص مرغوبیت پوست چرم مار

یکی از مهمترین مسائل در زمان خرید چرمهای خاصی مانند پوست مار این سوال برای مشتریان پیش می آید که چطور کیفیت و مرغوبیت آن را تشخیص دهیم و بتوانیم اطمینان حاصل کنیم! در این بخش از مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت:

  • چرم مار باید بدون هیچگونه سوراخ و پارگی و آسیبی باشد.
  • فلس های پوست مار می بایست کاملا سالم باشد.
نکته

انعطاف پذیر بودن این نوع چرم طبیعی یکی از معیارهای مهم و کلیدی برای تولیدکنندگان محصولات لوکس به شمار می رود.

  • در مجموع بهترین حالت آنست که چون این چرمها به صورت وارداتی هستند و داخل کشور تولید نمی شوند، از مراکز معتبر و قابل اعتماد خریداری شود تا بتوانید به راحتی از محصولی که قرار است خریداری کنید اطمینان حاصل کنید.

شرایط تجارت پوست چرم مار

پوست چرم مار همانگونه که اشاره کردیم چرم وارداتی ست و در داخل ایران دباغی نمی شود؛ اما لوکس و جذاب بودن این نوع چرم باعث نشده تا علاقه مندان به چرم های خاص و تولیدکنندگان محصولات لوکس از آن بگذرند! از این رو، تجارت این محصول سود خوبی را هم به همراه داشته است. البته ناگفته نماند که در صورت سفارش و خرید از مراکز معتبر، شما می توانید چرم مار اصل را با قیمت مناسب داشته باشید و خیالتان کاملا آسوده باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *