چرم اکلیلی

قیمت چرم مصنوعی اکلیلی در بازار

چرم مصنوعی اکلیلی امروزه جزء پرطرفدارترین انواع چرمهای در بازار به شمار می آیند که توانسته اند نظر مخاطبین و مشتریان زیادی را به خود جلب نمایند. قیمت و کیفیت جزء اولین سوالات مشتریان این نوع چرمها به شمار می رود، شما چه شاخصی را مدنظر دارید؟

مهمترین کاربرد چرمهای اکلیلی یا چرم لمه، برای موارد تزیینی، از جمله ساخت رومیزی، تم تولد و … می باشد که این روزها در رنگ های بسیار متنوعی تولید شده و به بازار جهت خرید و فروش عرضه می شوند. البته در این میان رنگ های طلایی و نقره ای بیشترین آمار سفارش را به خود اختصاص داده اند.

همانگونه که اشاره شد مشتریان و مخاطبین این مدل چرم مصنوعی، مهمترین شاخصه هایی که برای خرید خود در نظر می گیرند، کیفیت و قیمت آنهاست. کیفیت شامل میزار ضخیم یا نازک بودن چرم درخواستی متناسب با کاری که قرار است انجام شود، و نیز نریختن اکلیل ها حین کار تولید محصول یا استفاده از آن است. و اما راجع به قیمت، اگر از مراکز معتبر و عرضه کننده مستقیم و عمده آن خرید صورت پذیرد، قطعا مناسبتر و بهینه تر خواهد بود.

چرم شروین در حال حاضر عرضه کننده مستقیم انواع چرم اکلیلی برای کلیه استان ها و شهرهای ایران می باشد که مشتریان به راحتی می توانند سفارش خود را ارائه نموده و خرید کنند.

2 پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام
      وقتتون بخیر
      می توانید از راه های ارتباطی با واحد فروش تماس گرفته و محصول مدنظر خود را دریافت نمایید.
      شماره تماس: 09132235694

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *