پوست چرم مار

فروش عمده چرم پوست مار

پوست مار از جمله خاص ترین و جذابترین انواع پوستهای چرمی ست که امروزه در انواع طرحها و مدلها تولید، دباغی و به فروش می رسند. چقدر با کارایی این نوع پوست ها آشنایی دارید؟
چرم پوست مار از آنجا که جزء چرمهای خاص به شمار می روند، برای تولید محصولات لاکچری و ارزشمند از آنها بهره گرفته می شود که البته انواع مختلفی دارند، که هر کدام طرحها، اندازه ها و البته نقش و نگار های ویژه ای بر روی آنهاست و به تولیدکنندگان و کسانی که قصد ساخت لوازم لاکچری و ویژه چرمی را دارند توصیه می شود که این نوع پوست را هم امتحان کنند!
پوست مار پیتون یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین انواع پوستهای مار در داخل ایران به شمار می رود که البته قیمت آنها نیز با توجه به کیفیتشان مناسب است و متناسب با کیقیتها و نوع مار قیمت ها تفاوت می کند.
از چرم پوست مار برای ساخت محصولاتی همچون انواع کیف از کیف پول گرفته تا کیف های مجلسی و لپ تاپی، کفش های مجلسی مردانه و زنانه، دیزاین بخش هایی از شرکت یا منزل و … بهره گرفته می شود.
یکی از نگرانی های بزرگ مشتریان پوست مار که می خواهند محصولی را از آن تولید کنند، خشک شدن یا کنده شدن پولک های روی پوست حیوان است؛ خبر خوب اینکه این روزها دیگر این مشکل حل شده و با استفاده از محلولی به نام “محلول آرمیتاژ” هم می توان سطح پوست را براق کرد، و هم استحکام و میزان دوام آن را بالا برد.
در حال حاضر برند چرم شروین انواع چرم پوست مار درجه یک و باکیفیت به ویژه نوع پیتون را با قیمت های بسیار مناسب به صورت عمده جهت فروش در سراسر کشور عرضه می نماید.

2 پاسخ
  1. سهراب
    سهراب گفته:

    بنده تعداد پوست ماری آهو و بزی خریدارم
    قیمت رو لطف میکنید بنده نوار ۲ در۴ سانتی در طول ۵۰ تا ۸۰ cm میخوام

    پاسخ
    • admin
      admin گفته:

      سلام و عرض وقت بخیر
      شما می توانید با شماره 09132235694 برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
      موفق باشید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *