صادرات چرم گاوی طرح دار مرغوب ایران

صادرات چرم گاوی طرح دار مرغوب ایران

چرم گاوی طرح دار این روزها جزء بهترین تولیدات چرمی ایران محسوب می شود که به لحاظ طراحی، مرغوب بودن، کیفیت و … نه تنها در داخل کشور در سطح بالایی خرید و فروش می شوند، بلکه تقاضای زیادی برای صادرات نیز برای این نوع چرمها وجود دارد.
از این رو، برخی از تولیدکنندگان ماهر و باتجربه ایرانی علاوه بر تولید چرمهای ساده گاوی، دست به تولید و عرضه انواع طرح دار آن زده اند که اتفاقا با استقبال خوبی هم از سوی بسیاری از مشتریان مواجه شده است.
از پرطرفدارترین انواع چرم های گاوی طرح دار می توان به مدلهای پوست ماری، کروکدیل، لانه زنبوری و… اشاره نمود که مشتریان متناسب با سلیقه و البته نوع کار و محصولی که قرار است بسازند درخواست و سفارش می دهند.
یکی از نکات بسیار مهم راجع به چرم های طرح دار که بسیاری از مشتریان هم از آن سوال می کنند، اینست که تا چه حد این چرمها مرغوب و باکیفیت اند؛ چقدر می توان آنها را تضمین نمود؟
پاسخی که متخصصین حوزه چرم به این مسئله داده اند اینست که این نوع چرمها به لحاظ اینکه خاص و هستند و طرح روی آنها با استفاده از دستگاه های چاپ مخصوص اعمال می شود، بنابراین قطعا می بایست چرم مرغوب و درجه یک باشد تا امکان چاپ بر روی آنها وجود داشته باشد.
همچنین لازم به ذکر است که این چرم های گاوی هم برای خرید و فروش داخلی قابل سفارش و دسترسی هستند و هم برای صادرات، به ویژه برای کشورهای ترکیه، روسیه و اروپا مشتریان می توانند ثبت سفارش و خرید داشته باشند.
و یک نکته کلیدی دیگر اینکه، چاپی که بر روی این چرم های طرح دار اعمال می شود هیچ گاه حتی با گذر زمان از روی چرم نخواهد رفت، چرا که کاملا حالت حک شده بر روی چرم پیدا می کند.
در حال حاضر صادرکنندگان عزیز می توانند از طریق شرکت چرم شروین به طور مستقیم و بی واسطه سفارش انواع چرم گاوی طرح دار را به صورت عمده و البته با قیمت های بسیار متناسب برای کشورهای مختلف دنیا داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *