پوست چرم مرینوس

قیمت پوست چرم گوسفندی مرینوس

پوست چرم مرینوس چه استفاده هایی دارد؟ این پوست چرمی ایرانی ست یا وارداتی؟ کدام عوامل تعیین کننده قیمت پوست چرم گوسفندی مرینوس هستند؟
پوست گوسفندی مرینوس از جمله پوستهای تزیینی ست که این روزها نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده اند؛ پوست چرم مرینوس به صورت طبیعی دارای پشم های بلندتری ست که این موضوع موجب افزایش نرمی و لطافت آن می شود.
از این پوست ها برای پایین تخت یا اتاق کودک، جلوی شومینه، روکش صندلی خودرو، انداختن بر روی مبلمان و … استفاده می شود که ضمن نرمی ای که دارد، حس خوبی هم منتقل می کند.
پوست گوسفندی مرینوس وارداتی بوده و به همین دلیل نسبت به چرم های گوسفندی تزیینی ایرانی قیمت بالاتری دارند.
اما کیفیت بالا و نیز ظاهر جذابشان موجب شده تا خریداران زیادی داخل ایران داشته باشند.
از سوی دیگر، چرم های مرینوس رنگ بندی هم دارند که همین نیز به افزایش جذابیتشان کمک می کند و این مزیت را دارد که به مشتریان امکان ست کردن با دکوراسیون منزل یا شرکت را می دهد و شمای زیبایی دارد.
از مهمترین عوامل تعیین کننده این پوست ها میزان کیفیت آنهاست، به علاوه اینکه عمده و بالا بودن میزان سفارش خرید نیز تأثیر شایان توجهی بر قیمت پوست چرم مرینوس خواهد داشت.
در حال حاضر امکان فروش پوست گوسفندی مرینوس با درجه کیفیت بالا به صورت تک و عمده در تمامی شهرهای ایران وجود دارد و مشتریان می توانند سفارش خرید خود را در هر شهری که باشند ثبت نموده و محصول را دریافت نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *