صادرات چرم گاوی

صادرات چرم گاوی ایران به ترکیه

چرا چرم تولید ایران برای دیگر کشورها جذابیت دارد؟ شرایط برای صادرات چرم گاوی طبیعی به کشورهایی همچون ترکیه چگونه است؟
شاید برایتان جالب باشد که بدانید ایران یکی از برترین کشورهای تولیدکننده و صادرکننده چرم در سراسر دنیا به شمار می رود. به همین جهت به جز چرمهایی که برای خرید و فروش در سطح داخلی تولید و به بازار عرضه می گردند؛ تقاضای زیادی برای صادرات آنها به ویژه چرمهای طبیعی نوع گاوی برای کشورهایی همچون ترکیه وجود دارد.
ترکیه یکی از مقاصد تجاری برای بازرگانان در عرصه چرم محسوب می شود که طی این سالها تجارت خوبی هم بین ایران و ترکیه صورت گرفته.
یکی از مهمترین دلایلی که چرمهای ایران برای دیگر کشورها، چه ترکیه، روسیه یا کشورهای اروپایی جذابیت دارد، کیفیت بسیار بالا و خوب دام ایرانی ست.
از سوی دیگر، 2 روش برای کندن پوست حیواناتی همچون گاو، بز، گوسفند و … داریم که در نهایت در کیفیت و مرغوبیت چرمهای نهایی و فینیش کاملا تأثیرگذارند: 1. روش سنتی 2. روش صنعتی
پوستهایی که به روش صنعتی کنده شده باشند، دارای کیفیت بالاتری هستند و به صادرکنندگان نیز توصیه می شود از این نوع پوست و چرمها برای صادرات استفاده کنند؛ چرا که هم می تواند زمینه افزایش حجم کاری و در نتیجه سود خود آنها را دربرداشته باشد و هم به ارزآوری کشور کمک شایانی خواهد کرد.
و از سوی دیگر چرم ایرانی با شاخصه های بهتری شناخته می شود.
هم اکنون امکان صادرات انواع چرم گاوی کراست و فینیش تولید ایران با بهترین کیفیت و مرغوبیت برای کشورهایی مانند ترکیه فراهم آمده و بازرگانان می توانند به خوبی از این موقعیت بهره بگیرند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *