صادرات چرم گاومیش

صادرات چرم گاومیش اصل تولید ایران

صادرات چرم گاومیش اصل با چه شرایطی امکانپذیر است؟ بهترین انواع چرم گاومیش چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد؟ چرم طبیعی تولید ایران به کدام کشورها صادر می شود؟
صادرات چرم گاومیش
چرم گاومیش و موارد کاربرد آن
ابتدا اجازه دهید با چرم گاومیش و ویژگی های آن بیشتر آشنا شویم و سپس با کاربردها و کارایی آن خواهیم پرداخت:
چرم گاومیش طبیعی با ضخامت های مختلف از کم تا زیاد قابلیت تولید دارد. این موضوع موجب شده تا دایره کارایی آن افزایش زیادی بیابد. به عنوان مثال از ضخامت 3-3.5 میل برای انواع کمربند چرمی مردانه مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر برای محصولات بادوام تر مانند کمربندهای ورزشی یا لوازم ورزشی لازم دارید بهتر است چرمتان را با ضخامت های بالاتر سفارش دهید.
حتی چرم گاومیش با ضخامت 14-15 هم دباغی و تولید می شود و برخی افراد حتی برای صندلی های خاص و نشیمن های متفاوت از آنها بهره می گیرند.
بنابراین در زمان خرید حتما باید نوع کاری که برای چرم در نظر گرفته اید را با فروشنده در میان بگذارید تا بهتر بتواند شما را راهنمایی کند.
نکته کلیدی: چرم گاومیش هم به صورت فوتی (پایی) و هم کیلویی به فروش می رسند. یک پیشنهاد برای شما: اگر ضخامت پایین لازم دارید به صورت فوتی می توانید خرید کنید؛ اما اگر ضخامت های بالاتر نیاز دارید خرید به صورت کیلویی برایتان مقرون به صرفه تر خواهد بود.
صادرات چرم گاومیش
صادرات چرم گاومیش ایرانی
همانگونه که مستحضرید چرم ایرانی از جمله محصولات غیرنفتی ست که در سراسر دنیا شناخته شده و به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا طرفداران زیادی دارد. چرم گاومیش دباغی شده و باکیفیت تولید ایران نیز از چرمهایی ست که امکان صادرات آن به کشورهای مختلف از جمله ترکیه، ارمنستان، روسیه، و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی فراهم می باشد. “چرم شروین” شما صادرکنندگان عزیز را در تمام این مسیر یاری خواهد کرد و شما می توانید خریدتان را به صورت مسقیم و بدون واسطه با کیفیت و مرغوبیت بالایی ثبت سفارش نموده و بار را در کشور مقصد دریافت دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *