قیمت چرم بزی

قیمت چرم بزی در بازار

چرم بزی چه مدل ها و انواعی دارند؟ کدام انواع چرم بزی در بازار ایران و جهان بیشتر طرفدار دارد و فروش می رود؟ کاربرد این چرمها به چه شکل است؟ معیارهای تعیین قیمت چرم بزی و هزینه این نوع چرم طبیعی چگونه اند؟ چطور می توان به مراکز خرید و فروش چرم بزی در شهرهای مختلف دسترسی داشت؟
قیمت چرم بزی
انواع چرم بزی
چرم های بزی همانگونه که می دانید انواع مختلفی دارد که براساس عوامل مختلف به چندین نوع تقسیم می شوند. در این جا به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:
* چرم بزی ساده
* چرم بزی طرح دار (فلوتر، طرح پوست ماری، طرح کروکودیل و…)
* چرم بزی کیفی
* چرم بزی کفشی
* چرم بزی تزیینی
قیمت چرم بزی
کاربرد انواع چرم بزی طبیعی
شاید بتوان گفت چرم بزی پس از چرم گاوی یکی از پرکاربردترین ها به شمار می رود. اما در اینجا قصد داریم به صورت اجمالی به چند کاربرد کلیدی این نوع چرم اشاره کنیم:
* تولید انواع کیف چرم زنانه و مردانه
* تهیه انواع کفش چرمی زنانه و مردانه
* ساخت اکسسوری های زیبای تزیینی
* استفاده تزیینی از پوست بزی مویی
پارامترهای تعیین قیمت چرم بزی
برای مشخص شدن قیمت چرم بزی در انواع و مدلهای مختلف یک سری معیارها و پارامترهای اساسی وجود دارد که در اینجا به مهمترین آنها اشاره خواهیم داشت:
* درجه کیفیت و مرغوبیت چرم
* کارایی چرم و ضخامت آن
* ساده یا طرحدار بودن چرم
* مرکز فروش چرم (دست اول بودن یا نبودن/ عمده یا خرده فروش بودن)
قیمت چرم بزی
مراکز فروش چرم بزی
از آنجا که ایران یکی از مهمترین تولیدکنندگان چرم های طبیعی ( و از جمله چرم بزی) در سراسر دنیا به شمار می رود، لازم به ذکر است که علاوه بر خرید و فروش داخلی در شهرهای مختلف کشور، در حال حاضر امکان صادرات آن به دیگر کشورها از ترکیه و روسیه گرفته تا کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی و آسیایی فراهم شده و از این رو صادرکنندگان عزیز می توانند روی این محصول نیز سرمایه گذاری کنند و سودهای خوبی به دست آورند. به علاوه اینکه به اقتصاد کشور با صادرات محصول غیرنفتی چرم کمک زیادی می شود.

چرم شروین” یکی از برندهایی ست که در حال حاضر تجارت داخلی و صادراتی این نوع محصول را به صورت عمده و با درجه کیفیت بالا و البته با قیمت مناسب انجام می دهد. از این رو، تولیدکنندگان محصولات چرم طبیعی، فروشگاه داران چرمی سراسر کشور، و نیز صادرکنندگان می توانند به راحتی پس از ثبت سفارش خود محصول را در شهر مقصد مدنظرشان دریافت دارند. در فاصله ثبت سفارش تا دریافت محصول نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی با واحد پشتیبانی و فروش در ارتباط باشید و به این ترتیب هیچ نگرانی و دغدغه ای نخواهید داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *