مرکز تولید چرم اشبالت در تهران

تولید چرم اشبالت در واقع تولید نوع عالی از چرم است که دارای جذابیتی بصری و مقاومتی بسیار بالا دارد و در رنگهایی بسیار زیبا به مشتریان عرضه می شود.

مرکز تولید این چرم بعد از انجام عمل دباغی و رنگ آمیزی با کیفیت بالا این چرم را جهت تولید انواع البسه در اختیار مشتری گذاشته تا از زیبایی و جنس عالی که دارد لذت برده و آن را در تمام شهر توزیع و در اختیار همه گذاشته است.

مرکز تولید چرم اشبالت در تهران

آنچه که باید درباره چرم اشبالت بدانید

آنچه که باید درباره چرم اشبالت بدانید اشبالت در واقع نوعی چرم گاوی است که بعد از جدا کردن قسمت صیقلی و صاف چرم به صورت صفحه ای پرز دار در آمده است. در واقع چرم دو رویه دارد که سطح زیرین آن را اشبالت می گویند. اشبالت بسیار ضخیم و محکم است که بعد از عملیات دباغی و رنگ آمیزی چرم به شکلی بسیار زیبا تبدیل می شود.

ضخامت اشبالت طبیعی حدود شش تا هشت میلیمتر است. این ضخامت برای تهیه البسه ضخامت مناسبی نیست پس لازم است که اشبالت را لایه لایه کرده سپس به کارگاه های دوخت بسپارند. بهترین لایه چرم آن قسمت از آن است که موی حیوان بر آن رشد می کند و پایین ترین قسمت که به جیر تبدیل می شود از کیفیت پایین تری برخوردار است.

حالت پرز دار بودن را در دو سوی چرم اشبالت می توان دید که سطح رویی آن بسیار نرم تر است. تهیه این چرم با مقاومت بالایی که دارد بسیار مقرون به صرفه بوده و برش کاری روی آن بسیار آسان انجام می شود. این کالا بسیار منعطف و لطیف است و جهت تولید انواع کاپشن و کیف و کفش های بسیار مرعوب می توان از آن استفاده کرد. به همین دلیل تولید کنندگان زیادی به تهیه چرم اشبالت ایرانی می پردازند.

شرکت صادراتی تولید چرم اشبالت درجه یک

شرکت صادراتی تولید چرم اشبالت درجه یک شرکت های تولید چرم اشبالت درجه یک با در نظر گرفت کیفیت و استحکام چرم اشبالت با اشتیاق زیادی به تولید آن پرداخته اند تا با تولید این چرم برای مصارف داخلی و ارسال به کشور های خارجی بتوانند آن را به کالایی درجه یک که دارای طرفداران زیادی باشد تبدیل کنند.

تولید کننده چرم اشبالت درجه یک این چرم را به صورت گسترده تولید و به مصارف داخل و برای صادرات به خارج می فرستد و همین طور برای تبلیغ و معرفی انواع چرم های تولید شده خود آن را در سایتی معرفی تا همه ی استفاده کننده ها بتوانند با جستجویی اجمالی از تمام تولیدات این شرکت ها اطلاع پیدا کنند و این کالای با کیفیت را در انواع رنگ بندی آن تهیه و در محل مقرر دریافت و به مصرف برسانند.

13 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *