فروش چرم گاوی

فروش چرم گاوی طبیعی مبلی

بهترین چرم برای مبلمان کدام است؟ در میان چرمهای طبیعی کدام چرمها برای تولید مبلمان مناسبترند؟ کدام مراکز خرید و فروش چرم گاوی قابل اعتمادند؟ این ها سوالاتی ست که برای اکثریت کسانی که تمایل به خرید مبل چرمی دارند پیش می آید. از نظر متخصصین این حوزه، چرمهای گاوی مناسبترین نوع به شمار می روند؛ اما چرا؟

فروش چرم گاوی

چرا چرم گاوی برای تولید مبلمان مناسب است؟

چرم های گاوی به لحاظ ساختاری که دارند استحکام و دوام بیشتری نسبت به دیگر انواع چرمهای طبیعی دارند، به همین دلیل از نوع گاوی برای تولید چرم مبلی بهره گرفته می شود.

یادداشت

اما نکته قابل توجه اینست که چرم های گاوی مبلی نسبت به چرمی که برای تولید کیف یا کفش و … تفاوت هایی دارد از جمله اینکه:

ضخامت بسیار کمتر
کشسانی بالاتر

این ویژگی ها به این دلیل هستند که قابلیت و کارایی چرم مبلی بالاتر برود و میزان استحکام و دوامشان افزایش یابد.
شایان ذکر است که این چرمهای طبیعی امکان عرضه در رنگ بندی مختلفی دارند، البته می بایست سفارش خرید به صورت عمده و در حجم بالا باشد. (حداقل 1000 فوت به بالا)

فروش چرم گاوی

بهترین مراکز خرید و فروش چرم گاوی مبلی

اما مسئله اینست که از کجا خرید صورت پذیرد؟ بهترین پیشنهاد، مراکزی ست که معتبر باشند و نیز فروش چرم گاوی را به صورت عمده و مستقیم انجام دهند، تا هم قیمت ها متناسبتر و بهینه تر باشد و هم قابلیت سفارش با طرحهای متفاوت وجود داشته باشد.
در حال حاضر برند چرم شروین عرضه کننده انواع چرم های مبلی با تنوع رنگ بندی به صورت عمده و بدون واسطه می باشد و مشتریان عزیز به راحتی می توانند ثبت سفارش را انجام داده و خرید نمایند. به علاوه اینکه، هیچ محدودیتی در مورد اینکه شما در کدام شهر ساکن هستید وجود ندارد و بدون هیچ مشکلی می توانید پس از ثبت سفارشتان، محصول را در شهر خود دریافت دارید. حتی به طور آنلاین و از طریق پر کردن فرم سفارشتان می توانید ثبت سفارش را انجام داده و مراحل بعدی را از بخش فروش چرم شروین پیگیری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *