پوست چرم گاوی

فروش پوست چرم گاوی شیک

پوست های گاوی چه انواع و مدلهایی هستند؟ این چرم ها چه موارد کاربرد و استفاده ای دارند؟ پوست چرم گاوی معمولا در چه ابعادی تولید و به فروش می رسند؟
یکی از زیباترین انواع پوست های تزیینی امروزه پوست های گاوی هستند که در ابعاد کوچک و بزرگ با طرح هایی شیک و جذابی تولید و به فروش می رسند.
از مهمترین مزایای این پوست ها قابلیت تولید در ابعاد مختلف است که معمولا از ۱۵ فوت تا حدود ۴۳ فوت تهیه و به بازار جهت خرید و فروش مشتریان عرضه می گردد. و از آنها به عنوان فرش نیز می توان در پذیرایی، ناهارخوری یا اتاق خواب استفاده نمود؛ به علاوه اینکه برخی شرکت های خصوصی شیک و مدرن نیز از این پوست های تزیینی بهره می گیرند.
از سوی دیگر، پوست چرم گاوی در انواع سفید- مشکی و کرم- قهوه ای تولید می شوند که طرح و نقش روی آنها بسیار متنوع است و این امکان را به مشتریان می دهد تا بتوانند خرید خود را مطابق سلیقه شان انجام دهند.
خوشبختانه در حال حاضر انواع پوست چرم های گاوی با طرح های شیک و جدید به صورت تک و عمده از طریق شرکت بازرگانی چرم شروین امکان ارسال برای مشتریان در شهرهای مختلف فراهم گردیده و خرید و فروش آنها جدای از سبک سنتی، به صورت اینترنتی و بدون حضور مشتریان در شهر تولید محصول میسر می باشد؛ لذا خرید برای دوست داران این پوست ها بسیار راحت تر شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *